Hoe kan ik mijn grote kamer inrichten?

heee ,
ik heb een best wel grote kamer ik denk 5 bij 5,5 ofzoiets , ik heb mijn kamer vorig jaar opnieuw behangen en ben aardig tevreden met het resultaat, maar hebben jullie misschien nog tips hoe je een grote kamer kan indelen ?

dit is het nu ;

Via tinypic kun je een foto uploaden, ik kan dit niet zien…

Hij doet het alsnog niet, gebruik idd tinypic

gedaan , zie bovenstaand ! hihi

en waar is je deur? of kijk ik daar overheen?

Dus jouw tv is bijna net zo lang als je bed?
Heb je goed voor elkaar dan.

En wat is er mis met deze indeling?

nee geen idee.

en sorry, maar ik vind de titel met : “mijn GROTE kamer” zo arrogant overkomen, ik weet niet waarom. sorry

ja , om eerlijk te zijn is die dat ook ongeveer.
ik bedoel of iemand tips weet of ik het nog anders kan indelen ?

zo bedoel ik het niet ! het was meer omdat er al zoveel topic’s zijn over hoe kan ik mijn kamer inrichten en dan vooral bij kleine kamers dat ik niet topics kon vinden over grotere kamers hihi

dat dacht ik al, maar sorry, is mijn mening gewoon. maar bij het show je kamer topic hebben ze misschien nog wel tips voor je.
ik heb een kamer van 2 bij 8, dusja, heb ook tips nodig, maar is een lekkere kut kamer

jep , das een goede die zit tussen mijn bureau en kledingkast in , die ben ik vergeten :wink:

ja klopt , is ook niet erg! ik zal daar even kijken dankje !
x

maar ik heb een tip bedacht :

je kan je bed in het midden van je kamer zetten, en dan de kasten enz tegen de muren. zo is je bed echt het middelpunt, dat vind ik zelf altijd wel mooi :slightly_smiling_face:

Ik weet niet welke kant je deur opgaat, maar als hij naar binnen toe moet zou je bureaustoel wel eens in de weg komen te staan, of kan je deur niet goed open door je bureau… Je zou je bureau kunnen vervangen door de langwerpige witte kast, je tv op de muur links kunnen hangen en daarnaast je bureau, als dat allemaal past.

Dat vraag ik mij ook af, doe het zelf met een 37 inch (= 94 cm) TV.

Dan zal haar TV wel 50 inch of groter zijn. Als dat zo is heeft ze het inderdaad erg goed voor elkaar. :bowing_man:

Jeetje, in mijn kamer staat alleen een kleding kast en een bed.
Maar goed, je vroeg om tips.

Ben ik de enigste die hier zo iets heeft van showing off? Je kamer is groot en prima ingedeeld.

Nou meid mijn enige tip is: Wees blij met je grote mooie kamer met je dikke tv, meerdere kledingkasten en tweepersoonsbed.

En de slaapbank niet te vergeten.

dankje nu maak je me jaloers :’)

maar net als mettlesome zegt kan je je bed in het midden zetten