hoe kan ik meer contact leggen met deze jongen?

heee iedereen,

ik houd er eigenlijk niet van om zulke dingen te vragen :flushed: maar doe het toch maar.

ik werk nu een paar weken in een supermarkt als vakkenvuller en ik heb een leuke collega :stuck_out_tongue: als ik hem zie krijg ik altijd een vette big smile.
maar meestal zeggen we niet meer dan hoi & houdoe tegen elkaar en lachen naar elkaar.
ik sta ook nooit in dezelfde gang als hij te werken, en hij heeft sinds deze week ook andere tijden. (hij begint als ik klaar ben :frowning_face:)
ik heb hem wel op hyves (als dat nuttige informatie is dan)

dus mijn vraag;
hoe kan ik toch meer contact leggen & wat kan ik dan het beste zeggen? :flushed:

bedanktttt. (L)

Hee :slightly_smiling_face:

Ik zou gewoon een praatje gaan maken!
Gewoon dingen vragen over het werk, hoelang hij er al werkt, dingen over hemzelf… en misschien stiekem hulp vragen :smirk:

succes =)

vraag gewoon via hyves zijn msn.
is heus niet raar ofzo.

Inderdaad :ok_woman:

Of ga een keer langs als hij moet werken,
en dan like
‘hee ! alles goed? zal ik je even helpen?’
Zo komt het gesprek wel op gang

of begin met een krabbel sturen zoals; he collega
gewoon beetje nonchalant, en dan aan zn msn komen
en idd gewoon langsgaan als hij aan t werk is! :wink:
succes!

ik zou hem krabbelen ja,
gewoon iets van hee collega
dan stuurd ie wss wel zoiets terug :slightly_smiling_face:
succes!
en houd ons op de hoogte natuurlijk

dankjewel voor jullie reacties (L)
ik ga er zeker iets mee doen.

Toen ik de topic titel las dacht ik dat de jongen aan de andere kant van Nederland woonde ofzo.

ik heb ook altijd hetzelfde probleem. na een eeuw heb ik pas de moed en inspiratie om iets te zeggen, maar meestal is het dan al te laat… maar ik heb nu een voornemen, als ik een leuke jongen tegen kom dan ga ik gewoon met em praten. klinkt simpel, maar ik vind het een hele stap.
succes met je ahboy, keep us posted!

de TT is ook veranderd, want mijne was hulp nodig :stuck_out_tongue:

dat is een goede! onthoud ik. :grinning:

ff een updateje.

hij werkt morgen als ik werk
en ik heb op 't rooster gekeken en hij werkt zaterdag dezelfde tijden als ik!
&& daar moet ik morgen wat over vragen, hahaaa.

x

ik heb ook vandaag een cute boy op mijn werk ontdekt, en ik ben er meteen op afgestapt haha. hij heeft mijzelf ook een paar keer gevraagd of ik even wil helpen. en aangezien ik nieuw ben heb ik ook lekker het excuus dat ik sommige dingetjes nog niet zo goed snap hihi!
xx

okeey als je een leuke jongen hebt ontmoet… !
waar moet je het dan met hem over hebben???

goede vraag. benieuwd naar reacties.

naja uhm niet veel meer gezegd dan hoi… kwamen tegelijk aan maar hadden niet tegelijk pauze! :frowning_face: echt kut.

ja, hahaha ben ook wel benieuwd naar !

ik bedoel dat heb je contact met hem, dan begin je meestal haaay, alles goed? ja met jou, ja met mij ook!

…
en dan? je kant niet duizend keer vragen en vind je je werk leuk !?

exactly! of van; werk je hier al lang? ofzo :stuck_out_tongue:
werktijden is ook niet echt n onderwerp waar je op kan doorvragen of vertellen…

haha heb ik ook last van
ik ben er nog niet helemaal over uit, maar ja, ik kan je wel een stappenplan verzinnen:

Is hij bereikbaar (dwz. let op leeftijd, populariteit, realiteit, bezetheid van de jongen?

Zo ja: ga eens wat meer met hem praten, lach leuk naar hem, maak grapjes over dat hij zijn werk scheef doet, doe in ieder geval alsof je altijd wat te zeggen hebt als je hem tegenkomt. Of ga gewoon in de pauzes bij hem zitten. (voor de weken dan dat jij samen met hem werkt, want je ziet hem toch vast nog wel een paar keer?)

Zo nee: Pas de methode ‘uit het oog, uit het hart toe’
Je kent hem nog niet echt goed zei je, dus je liefde die je voor hem hebt, zit nog niet zo diep. Ontloop hem expres, kijk niet naar hem, ga hem niet meer stalken via hyves of andere profielsites, etc.
Hoe minder je hem ziet, hoe sneller het over is. En je werkprestaties worden beter. Geloof me, het werkt niet als je hem telkens ziet, terwijl je tegelijkertijd goed werk moet leveren… zoiets kan je je baan kosten!

dankje voor je tips :smiling_face_with_three_hearts: :smiling_face_with_three_hearts:
over met de pauze bij hem zitten zal denk ik niet gaan. ik heb geen pauze omdat ik nu nog maar 2 uur werk op een dag (voorheen 1 keer pauze met hem gehad, was wel lief, had ik honger zei die, als je dat eerder had gezegd had je mn broodje mogen hebben :stuck_out_tongue:) en dit is de laatste week van de vakantie, dus hierna zie ik hem niet meer elke dag. (weet ook niet of ik mag blijven werken… hoop 't wel, kans is redelijk groot)

volgens mij begon hij morgen als ik klaar ben, als hij dan weer in zn standaard gang staat zal ik wel eens n gesprek proberen te houden. (ik koop altijd energydrank na mijn werk, en daar staat hij dan altijd :stuck_out_tongue:) denk ook iets over scheef doen ofzo. haha.

dankjewel.xx