Hoi meiden,
ik zit in een lastige situatie en heb echt even jullie hulp nodig.
Ik heb twee jaar lang zo’n net niet relatie gehad met een jongen. Het was zo’n haat - liefdes verhouding waardoor we nooit echt wat kregen. Daarna heb ik hem een half jaar lang niet gesproken maar bleef heel erg met “wat als” gevoelens zitten, dus heb, ook op aandringen van vriendinnen, toch weer contact gezocht via de app. Heel leuk gekletst maar heb toen ook tegen hem gezegd dat we moesten praten. In real life toen afgesproken en heb hem toen gezegd dat ik er erg mee zat dat ik altijd het gevoel had dat er een ding tussen ons was en nu eindelijk wou weten wat dat was. Hij heeft toen gezegd dat het niks was, sorry gezegd en dat was toen ons 2 minuten gesprek haha. Ik was er toen helemaal klaar mee en heb hem toen heel lang niet meer gesproken tot hij laatst opeens random naast mij kwam fietsen, we zitten op de zelfde school en wonen in de zelfde richting, terwijl wij normaal gesproken nooit samen fietsen en niet om de zelfde tijden uit zijn. Hebben toen leuk gekletst en later ook nog effe geappt, ik wou iets weten wat hij toen voor mij heeft opgezocht. Daarna hadden we weer het naar elkaar kijken en elkaar erop betrappen in de pauzes maar hij zei niks en keek me niet aan als hij bijvoorbeeld langs liep. Nu hadden we schoolfeest en ik heb hem niet gesproken en hij deed ook geen moeite om mij te spreken. Heb hem wel toen ik achter de bar stond gratis drinken gegeven en heeft me toen bedankt en gezegd dat ik een topper was. Thats it. Vervolgens was ik klaar bij de bar en ging weer de vloer zeg maar op en zag dat hij bezig was met een meisje.
Ik ben nu inmiddels zo ver dat ik helemaal klaar ben met dit kat-muis spelletje en dat ik er vanaf wil. Het punt is alleen dat ik nog met heel veel vragen zit waar ik waarschijnlijk nooit antwoord op ga krijgen van hem en dat het nooit helemaal done is maar altijd unfinished business blijft, ook omdat ik het gevoel heb dat hij niet helemaal eerlijk is geweest tijdens ons gesprek.
Mijn vraag is nu hoe ik van dit kut gevoel af kom en hoe ik dit stop.
Elke keer als ie bijna weer uit mijn hoofd is popt ie weer ergens op waardoor ik weer aan hem ga denken en het feit dat ik hem elke dag zie helpt er ook niet erg op.
Heeft iemand enig idee wat ik kan doen?
Heel erg bedankt voor het lezen van dit kut verhaal haha en ik hoop heel erg dat iemand mij kan helpen.
xx
ps ik ben 16
Je moet alle vragen onbeantwoord laten, want als je weer contact met hem hebt dan krijg je miss weer gevoelens of geeft hij eerlijk antwoord en kwetst hij je hard. Het gaat gewoon een tijdje duren voordat je er overheen bent. Dat had ik ook bij mijn ex, dat duurde ± 1 jaar. Maar als je uit eindelijk een andere, veel leukere jongen tegen komt gaat het ook snel weg
En denk aan andere dingen, leuke dingen, lekker eten,… als je aan hem denkt, gewoon aan iets helemaal anders denken en zo verban je hem uit je hoofd.
twee jaar geleden? dat betekend dus dat je 14 was toen je (bijna) een relatie kreeg? haha ik denk meer dat je verkering bedoelt, een relatie is meer voor mesnen van 16, dus nu is t idd wel zo dat je nu wel een realtie kan beginnen, wan t zoals ik t nu lees ben je echt gek op m.
succes!
Ik had op mijn 14e een relatie met een jongen, en wat bedoel je met het is geen relatie maar verkering, dat is toch hetzelfde
Super dank jullie wel voor jullie reacties, hier heb ik echt wat aan!
Ja, ik snap wat je bedoelt anemoon, ik bedoelde ook meer verkering haha maar wist niet goed hoe ik het anders in die context moest plaatsen. Je hebt inderdaad gelijk, ik ben heel erg gek op hem maar het zit inmiddels zo ingewikkeld in elkaar dat ik het eigenlijk niet meer mijzelf wil aan doen echt wat met hem te beginnen omdat ik weet dat dat een ramp word, vandaar.
Alsnog bedankt voor de reacties!
xx
Cerise, ik snap helemaal wat je bedoelt, dat hard to get gezeik ben ik dus ook helemaal zat. Fijn om te horen dat het nu goed gaat tussen jou en je vriend, veel geluk!
xx