Hoe kan ik het beste over hem heenkomen?

Heee lieve, lieve, lieve girls!

Pffff, ik heb het lekker verneukt vandaag allemaal zeg! :wink: Ik kwam erachter, dat de jongen waar ik, zonder grappen, al 1,5 jaar héél erg verliefd op ben, dus verliefd is geworden op een ander meisje… This sucks really bad! Maar we hebben echt een goede band, we zijn ongeveer beste vrienden. Dus ik trok het natuurlijk een beetje uit hem… Toen zei die; Ja Simone, ik wil alleen weten, want jij zei laatst (perongeluk) dat je iemand leuk vond, vind je mij leuk?
Dus tja, toen moest ik wel eerlijk zijn… Dus toen heb ik, tot overmaat van ramp na 1,5 jaar gezegt dat ik hem leuk vond. Slechtere timing kon natuurlijk niet! Maar hij kwam aankakken met een verhaal dat hij onze band niet wou breken, en dat hij mij zonde zou vinden om een korte relatie mee te nemen. (geen idee hoe hij op het idee kwam dat het kort zou duren…) En dat hij het nu nog niet zag.

Maarja, die laatste regel doet het um natuurlijk, want nóg niet zag… Natuurlijk heb ik nu nog hoop… En ik kan hem echt niet zomaar uit mijn gedachten zetten! Hebben jullie enig idee wat ik moet doen? In ieder geval bedankt dat ik hier even mn verhaal kwijt kan, voeld altijd goed !!

liefs!

Zorg voor heel veel afleiding, ga winkelen met je vriendinnen, kijk je lievelingsfilms etc. Heel veel sterkte, meid!

Jaa dankjewel, die lievelingsfilm komt zeker voorbij hihi :wink:

als hij een ander meisje leuk vind zou ik niet te veel gaan hopen nu. want dat is tijd verspilling! kijk gewoon lekker naar andere leuke jongens in je omgeving hihi! wel kut voor je maar ik zou idd veel afleiding zoeken in plaats van nonstop aan hem te gaan zitte denken. daar schiet je niks mee op.
ik probeer ook iemand te vergeten maar t lukt nog niet echt…
sterkte!