hoe kan ik hem vergeten?

Heeey allemaal,

sorry alvast voor dit lange verhaal, maar ik kan hem maar niet uit mn hoofd krijgen… volgens mij heb ik veel te veel overbodige informatie geschreven, sorry daarvoor! haha maar ik verveelde me ook een beetje, dus vandaar het lange verhaal (a)

iets meer dan 2 jaar geleden gaf K (een jongen van school, 3 a 4 jaar ouder dan ik) op hyves een reactie op mn foto. niet overdreven met hartjes ofzo, maar gewoon zo’n grappige. toen hebben we een paar krabbels uitgewisseld maar dat was het.
een half jaar later gaf hij weer zo’n grappige reactie op een andere foto. dit keer hebben we weer even gekrabbeld en later naar privé berichten gegaan en uiteindelijk msn uitgewisseld.
toen heb ik altijd hele leuke gesprekken met hem gehad. heel af en toe spraken we elkaar een maand niet, maar af en toe waren er periodes dat we heel vaak met elkaar praatten. hij is echt heel knap en ik begon hem dan ook steeds leuker te vinden.
eigenlijk sprak ik hem alleen op msn, op school zeiden we alleen hoi, want ik vond het best wel eng in het echt (laf van me,i know). ik heb hem 1 xtje op school ‘echt’ gesproken, in Eindhoven en een keertje op het schoolfeest. dat was, zo ver ik er iets van kan zeggen, heel gezellig.
op hyves zag ik wel dat hij met heel veel meisjes krabbelt, en hoorde via via dat hij ook met veel meisjes msn’t. en hoorde dat hij tijdens uitgaan ook wel een player kon zijn.
ik merkte wel dat hij met de meeste meisjes maar een paar krabbels uitwisselde en bij anderen had hij wat langer contact. ik had toch het gevoel dat ik toch net iets specialer was voor hem, omdat hij soms best wel persoonlijke dingen aan mij vertelde (wel op msn maar toch) , hij vroeg ook wel eens naar mn liefdesleven, op wat voor jongens ik val etc. , ik nu al best lang met hem ‘contact’ heb en nog meer van die kleine dingetjes.
hij is ondertussen al van school af en ik spreek hem nog af en toe op msn en laatst had ik weer even een paar woorden in het echt met hem uitgewisseld.
het probleem is, dat ik hem gewoon nog steeds heel leuk vind. alleen ik zie dat hij nog steeds met heel veel meisjes krabbelt enzo. ik kan hem ook niet eerlijk vertellen dat ik hem leuk vind, want dat streelt alleen maar z’n ego. ik heb al heel vaak geprobeerd hem te vergeten, maar het lukt gewoon niet… en ik móet af en toe gewoon even op zn hyves of facebook kijken.

hebben jullie enig idee hoe ik hem kan vergeten? of misschien wel een idee hoe ik echt specialer voor hem kan zijn dan al die duizend andere meisjes? :stuck_out_tongue:
nogmaals sorry voor het hele verhaal, ik hoop dat jullie er wat van snappen.
heel erg bedankt alvast!

Een jongen vergeten is heel moeilijk. Ik heb dat zelf ook ‘moeten’ doen.
Ik heb niet echt een tip ofzo, maar ik heb gewoon veel gepraat gewoon tegen niks. Tegen mezelf hihi. Maar het hielp wel en nu ben ik hem gewoon vergeten.
Maar goed, dat is voor de 1 makkelijker dan de ander.
Goodluck x & sorry dat ik niet eeen super goede tip heb

Om je gevoel te bevestigen kan je met hem op een officiele date, maar dan moet je dat wel durven. Wie weet vindt ie jou (ook) leuk en kan het iets worden.

Durf je het niet, irriteer je je aan het vrouwelijke aanhang?
Idd vergeten! Gewoon door hem te verwijderen van hyves, msn en telefoon.
Het is niet leuk en verleidelijk, maar naderhand heb je geen behoefte meer aan hem. Zo simpel is het.

Ik denk dat je hem maar beter gewoon kan vergeten, als hij jou ook echt leuk vond dan was er al lang wat gebeurd tussen jullie.
Verwijder hem overal van zodat je niet kan kijken op zijn hyves en facebook en zoek gewoon een nieuw slachtoffer!

• Verwijder zijn nummer
  • Verwijder hem van Hyves, Facebook en MSN
  • Beloof jezelf er nooit meer op te kijken, behalve als je je sterk genoeg voelt.
    Zo heb ik het gedaan en dat werkt het beste.