hoe kan ik hem vergeten?

==

Maar waarom nam hij dan met haar?
gemeen van dat meisje om te gaan stoken in een relatie…

Ik weet niet wat je kunt doen, afleiding is goed.
Maar heeft hij nog met dat meisje? Misschien zou je anders juist nog kunnen proberen om weer contact met hem te leggen ofso?

als hij contact met jou zoekt, zou ik dat beantwoorden en het uitpraten.
misschien helpt het

==

Als je blijft doen wat je nu doet (afleiding zoeken) zal het heus wel lukken om die jongen te vergeten :wink: Ga uit met je vriendinnen, (en mannelijke vrienden eventueel )
Doe zoveel mogelijk leuke dingen en op de duur zal je hem wel uit je hoofd krijgen…
Ldvd kan alleen zo opgelost worden; time heals everything…

En van die andere jongens vergelijken met hem, dat is helemaal normaal… Probeer je gewoon te focussen op die jongen voor je en niet op je ex…
Meestal vergeet je ook iemand als je opnieuw verliefd bent!

Heel sterk trouwens van je om te zeggen dat je hem niet terug wou! Blijf bij je punt!

Wees gerust er komt iemand nieuw in je leven en dan is je ex vergeleken met hem niks meer :slightly_smiling_face:

Dan is hij jou niet waard.
Zoek veel afleiding & probeer maar zo te denken: hij is mij niet waard, ik kan veel beter krijgen dan hem.
Uiteindelijk kom je ook vast en zeker een betere jongen tegen die jou wel waard is. (& natuurlijk veel leuker dan hem)

Zet hem op!

==

Dat snap ik, doet ook pijn. Maar probeer er niet aan te denken, want dan word het erger. Doe wat je nu doet, veel afleiding. er gaat wat tijd overheen maar dat is de enige manier om hem te vergeten. Wat lili7 al zegt probeer je te focussen op de jongen voor je en niet je ex
Die jongen voor je is namelijk veel leuker dan je ex

je hebt gewoon de tijd er voor nodig om hem te vergeten, klink misschien dom, maar het helpt wel, ik kan me wel een beetje voorstellen hoe jij je voelt, mijn vriendje heeft het uitgemaakt met mij en toen ging hij met me vriendin er vandoor en inderdaad alles leek perfect aan hem, maar je moet gewoon afleiding zoeken, heb ik dus ook gedaan en ik kijk ook niet meer op zijn facebook ;p en voila ik ben hem totaal vergeten na 2 maanden, je moet je niet zo druk maken en gewoon de tijd er voor nemen, je vergeet hem heus wel :wink:

Dat heb ik ook, maar dan geen 3,5 jaar maar 2 jaar. En we hadden stoplicht relatie door dat meisje. Het ging uit omdat ik moest verhuizen. Ik mis hem zo!

geef het de tijd.