Hoe Kan Ik Hem Vergeten? ;s

Hey! Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex en het is nu al 2 maanden, 3 weken en 3 dagen uit ;s even over mijn ex zodat je een beetje mee bent:
Hij was dus al maanden mijn beste vriend en ik kon echt alles tegen hem zeggen, hij zei altijd dat ik de enige was waar hij zoveel tegen zei over zijn gevoelens… Iedereen in school pushte ons echt en ze zeiden allemaal dat we een mooi koppel zouden zijn enzo. Na een hele tijd besefte ik dat ik echt gevoelens voor hem begon te krijgen en toen hij het even wat moeilijker had heb ik het hem uiteindelijk toch verteld. Hij had ook gevoelens voor mij en ik voelde me echt zo gelukkig!! :flushed: 1 week later, de dag voor ik op vakantie vertrok (3 weken Frankrijk) kreeg ik echter een raar telefoontje van een goede vriendin die ook wel redelijk goed bevriend was met hem. Zij vertelde me dat hij het ging uitmaken als ik terug kwam uit Frankrijk. Mijn eerste reactie was: het uitmaken met hem… Hij heeft dan direct gezegd dat hij opgelucht was omdat hij het ook wou uitmaken enzo… De maand daarna hebben we nog steeds constant zitten sms’en maar toen ineens stopte het en nu hebben we amper contact, hij zit ook op een andere school enzo… Nu voel ik mij echt ongelukkig en besef ik dat ik hem zo hard terug wil in mijn leven :c maar iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, dit heb ik al geprobeerd, maar hopeloos… Ik kan hem echt niet vergeten ;s Nu heeft hij gisteren zijn omslagfoto op facebook veranderd en het is een foto van hem, mij en nog iemand ;s terwijl hij eigenlijk mij en die andere persoon al langer dan een maand zo goed als negeert… Heeft dit een betekenis? Hoe moet ik hem vergeten? Of moet ik hem juist niet vergeten? :flushed: alvast bedankt om mijn verhaal te lezen ;$

Allereerst: niet te dagen tellen hoelang je al niet samen bent.
Probeer dus zo min mogeljk op zijn Facebook te kijken, niet op Twitter, verwijder zijn nummer.

Ik zit ergens wel in hetzelfde schuiltje want ik probeer ook een jongen te vergeten, maar ik ben hem onlangs net iets teveel tegengekomen en nu is het dus weer grandioos aan het mislukken!

Iemand vergeten waar je echt veel om gaf/geeft is nooit makkelijk! Zoek eerst voor jezelf uit wat je wil! Eenmaal je vastberaden bent hem te vergeten, zul je alles in het werk moeten stellen om hem ook effectief te kunnen vergeten… zoals KOPJECHINO al zei moet je echt de dagen niet beginnen tellen! Ik weet dat het moeilijk is… maar verwijder hem van facebook, twitter, verwijder dat gsmnummer (geef het miss aan een vriendin, zodat als je een sms krijgt van een onbekend nr je weet wie het is!) En je zult merken dat het traag zal gaan, maar je plots niet meer iedere seconde aan hem zal denken! Plots zal het minderen naar misschien één keer per dag, en zo steeds minder tot je hem volledig vergeet!

Ik ben nog steeds verliefd op mijn ex en het is nu al 2 maanden, 3 weken en 3 dagen uit

Dat gaat niet vanzelf weg. Ik zit nu nog met de jongen waar ik verliefd op ben. Al 7 maanden.

dankjewel (: ik heb afgesproken met een vriendin een ‘opruimdag’ te houden en echt alles van hem te verwijderen… Dingen die ik echt niet kan verwijderen gaat zij dan bijhouden op haar computer… (: