Hallo meiden,
Mijn ex en ik zijn 3 dagen geleden uit elkaar gegaan, Ik weet dat het wat vroeg is om al iets erover te schrijven en hulp te vragen, maar ik kan gewoon niets anders…
We hadden bijna een half jaar, maar toen opeens zonder waarschuwing of iets, maakte hij het uit.
Ik dacht juist dat het beter ging want we hadden eerst heel veel spanning maar we hadden 5 dagen terug een goed gesprek erover en het was allemaal weg aan het gaan.
We waren bij een kleine lan party voor 4 dagen en toen we terugkwamen hij afgezet was thuis en ik thuis was kreeg ik opeens een whatsapp van dat ie me echt iets moet vertellen, zegt hij dat hij me echt t allerliefste meisje vind dat hij kent, hij echt van me houd maar dat t gwn niet werkt, maar dat hij vind dat het niet meer prettig voelt tussen ons. maar wel van me houd
Ik ben toen naar hem toe gegaan blablabla en hij weet zelf niet waarom hij dat vind, ik heb zelf t vermoeden dat het door die spannings periode komt(er waren wat veel dingen gebeurt ook met familie niet alleen tussen ons dus) en hij wou t gwn nog proberen maar toen 2, nouja eigenlijk 3 dagen terug maakte hij t dus echt uit, hij was ram hard aan het huilen op de telefoon… Hij moet nog langs komen om het met me rl erover te hebben maar hij wou eerst wat op zichzelf komen
En ik wil nu eig tips hebben hoe ik hem terug kan krijgen… kunnen jullie me helpen?
Ik heb veel sites bekeken ervoor en dan zeggen ze allemaal dingen van laat zien dat je een goeie tijd zonder hem kan hebben, en doe niet met hem spreken enzo dan gaat ie je misschien missen blablabla
Maar ik had eigenlijk ook een idee, hij houd nog vanme, dus ik zit nog in het voordeel. om 1 keer af te spreken als “vrienden” en voor de rest dat we niet praten maar dat ik m laat zien dat ik plezier kan zijn, en via facebook laat zien zo van kijk wat je kwijt bent en ik hoop stiekem dan dat hij spijt krijgt en me terug wilt, anyways, over 5 weken is me verjaardag, en dan wil ik een kleine filmavond houden met wat vrienden en hem dan, en als het echt goed gaat wil ik hem vragen om het overnieuw te proberen, ik mis hem nu al zo erg… En hij houd van me, en geeft om me, dus zou die dan niet me heel snel missen?
nouja ik denk eigenlijk dat ik hier nu ben om te vragen voor tips, en of mijn idee slim lijkt, hem met rust laten en hem laten nadenken en zien wat ie nu kwijt is, hem 1 keer in die 5 weken zien om te laten zien weer aan hem dat ik ‘funn’ kan zijn en dan met die filmavond vragen of hij het nog eens wil proberen
(sorry voor de lange post)
suggesties, tips, mening?