Hoe kan ik hem nou vergeten?

Het is dus sinds vanmiddag uit met mijn vriend… En ik was echt stápelgek op hem. Ofja, eigenlijk bén. Het is sinds vanmiddag rond kwart voor 4 uit en sinds toen heb ik misschien een half uurtje niet gehuild, derest van de tijd liepen de tranen over mijn wangen. Hij betekende echt zóveel voor mij. Maar hij vond mij niet meer leuk, niks aan te doen dus. De manier waarop het uit is gegaan is oook erg lullig.

Nu komt het: hij zit bij mij in de klas. Ik hou nog steeds zoooooveel van hem. Hoe kan ik hem nou weer vergeten als ik de hele dag tegen zn (moooie <333) hoofd aan zit te kijken? Ik mis hem gewoon nú al =(

Het is moeilijk, maar zoek zoveel mogelijk afleiding, ook in de pauzes niet bij hem rond hangen enz.

Sterkte ermee!

Tsja, zal ook niet gebeuren want hij heeft me de heledag genegeerd :S .

-

o klote meid (K)
volhouden en hopen dat je over een tijdje vrienden met hem kan zijn, of in ieder geval normaal met hem kan omgaan.
Wel alleen pas doen als je zéker helemaal over hem heen bent, dan doet het niet meer zo’n pijn om hem om je heen te hebben.

xx.

You’ll get over it.

Ga een paar dagen zielig doen als je wilt, heel veel ijs eten, huilen, naar zijn foto’s kijken en huilen… maar dan moet je kappen met t zielige gedoe.

Er zijn heel veel jongens.

Gewoon wachten, na een tijdje vergeet je hem wel.

every little thing, is gonna be allright :four_leaf_clover:

Dankjewel allemaal :slightly_smiling_face:
Ik hoef niet meer zoveel te janken, hahaha. Tuurlijk vind ik het nog steeds klote. Maar iedereen vertelt me dat hij een player is en dat ik beter verdien, zeker op de manier hoe het is uitgegaan, want dat was gewoon echt lullig. dat hij een player is heb ik ook ingezien, hij heeft alweer bijna een ander, tja tis kut maar bedankt allemaal, ik kom dr vast nog wel overheen :’)