Hoe kan ik hem krijgen?

Heey,
ik heb dus een probleem. Het klinkt een beetje arrogant, maar ik ben het gewoon niet gewend om afgewezen te worden door een jongen, en nu ontmoette ik deze jongen. Jesse. Een jaar geleden kregen we een beetje iets, maar toen hadden we elkaar een maand niet gesproken en vond hij ineens een ander meisje leuk. Dat vond ik heel kut en had 'm toen niet echt heel veel meer gesproken. Dus een maandje ofzo geleden kregen we weer een beetje contact, ik ben nooit over 'm heen gekomen dus ik vond dat heel leuk. Maar de hele tijd als we elkaar wouden zien liep het de hele tijd mis en zo, hij staat op een camping waar een vriendin van me ook staat maar ik kon niet bij haar slapen en dan zou ik 'm wéér niet zien want hij kwam pas in de avond, dus stelde hij voor dat ik bij hem kon slapen en dat ging ik toen doen. Maar het probleem is dat ik een beetje dom deed en niet mezelf was, wat hij volgens mij ook door had. Ik deed heel preuts (niet dat dat erg is maar op een manier wat echt irritant was en wat hij niet van me was gewend) en zo. Toen in de ochtend kregen we een klein beetje ruzie, waardoor we elkaar niet echt normaal gedag hadden gezegt. Dat is iets meer dan een week geleden, en sinds toen heb ik hem niet meer gesproken, behalve dat toen ik vroeg of hij op msn wou komen op twitter dat hij zei dat dat niet kon want hij had problemen met z’n verbinding op zijn blackberry. En nu kan ik hem dus niet uitleggen waarom ik zo irritant deed, dat kwam omdat ik bang was dat ik hem weer leuk zou gaan vinden en hij mij niet. Jullie denken waarschijnlijk laat hem gewoon gaan, maar dat kan ik niet… want we hebben echt een klik en misschien komt het ook omdat het de eerste jongen is die mij afwijst, maar ik móet hem nu gewoon krijgen. Wat moet ik doen dat hij weer met me praat? Het is echt heel raar wat hij doet…
Thankss xx

Oeh, lastig…
sorry heb geen raad; maar wel good luck!

Nee ik denk helemaal niet laat hem gewoon gaan, ik denk waarom zou je je anders gedragen, ok een beetje door de zenuwen maar het slimste is om gewoon door je zelf te zijn.
Als je je zelf bent vanaf het begin af aan is er later geen verandering waardoor hij het meisje die je in het begin was gaat missen.
Stuur anders op twitter dat je echt iets dringends moet zeggen op msn als hij interesse heeft komt hij vanzelf wel.

Thanks, dat heb ik wel nodig hihi.

Ja koekieNL, maar ik deed een beetje afstandelijk en zo omdat ik gewoon niet wou dat ging gebeuren wat nu is gebeurt. En het probleem is dat ik al twee keer heb gezegt kom is op msn, en alle twee de keren is hij niet gekomen… Ik wil natuurlijk ook niet als een of andere stalker overkomen. Maar ik wil ook gewoon in het echt afspreken met 'm want alleen op msn praten daar heb ik het niet zo mee… alleen als hij niet met me praat gaat dat een beetje moeilijk natuurlijk… Pff jongens zijn zo lastig :stuck_out_tongue: