hoe kan ik hem het beste vertellen dat ik hem leuk vind?

hai girls,
ik vind iemand leuk die ik ken en waar ik al veel mee heb gepraat, en ik heb hem op msn. ik wil hem vertellen dat ik hem leuk vind, maar ik weet nie hoe ik dat moet aanpakke. want ik ken hem van school maar daar zijn we nooit alleen, dus dat is lastig. maar op msn is mss een beetje onpersoonlijk. en hoe moet je zoiets zegge? tips graag :angel:
xx

[i]Onpersoonlijk, tjaa dat is wel zo. Vraag dan zyn mobiele nummer & bel hem op! Das al een stuk minder onpersoonlijk, of spreek wat af!! Nog Minder onpersoonlijk! :stuck_out_tongue:

Maarja, misschien gaat dat een beetje te snel, over op msn.
Als je veel met hem praat gaat het simpel, er midden in het gesprek vraag je gewoon: wat vind jy eigenlijk van my. - wenkbrauwwiebel - Of zonder die wenkbrauw :stuck_out_tongue: Als je wat minder met hem praat raad ik een soort van spelletje aan. Omstebeurt stel je een persoonlijke vraag. Eerst heel subtiel ( Lievelingskleur, geluksgetal al die shit ) En dan ergens vraag je gewoon wat vind jy van my [Aa].

Als je aan zyn nummer kan komen. sms je gwn een x : Ik vind je leuk.
Dat is alles. geen afzender nix :stuck_out_tongue:
En dan moet HY maar uitzien te zoeken wie het is!
ben in ieder geval jezelf. Je wilt strax vast niet, dat hy valt op die arrogante trut die je op dat moment uithing. Be yourself everybody else is already taken.

Met myn geweldige engels. Okee dit is misschien een beetje lang, maar ik hoop dat je er wat mee kunt. heel veel succes!

Kusje. [/i]

op msn = niet echt origineel ofzo. maar ik had net de cosmogirl gelezen en dan bij lovestories stonden er echt allemaal superschattige dingen. misschien kan je iets heel origineels doen, maar dat meot je natuurlijk wel durven. bijvoorbeeld voor z’n huis stoepkrijten ; i love you. xxx (je naam). of nouja verzin maar wat leuks :'D.

& afspreken en het dan zeggen kan natuurlijk ook. bij mij is het een keer zo gegaan:
we hadden het over zoenen. opeens keek hij me heel lang aan en zoende die me. toen vroeg ik; deed je dat alleen voor het zoenen? … zei die ‘nee ik vind je leuk’ =D

nou succes meis xxx

ik denk niet dat je het gewoon zomaar moet zeggen ofzeu.
ik zou het gewoon lekker subtiel laten merken :wink:
goodluck

De meeste jongens kennen geen ‘subtiel’. Die hebben het vaak niet door.

Is het misschien een idee om hem over msn mee uit te vragen? Naar de bios, ijsje eten of wat drinken?

oke heel even ik ga geen raad geven maar heb zelf een problem:
Ik had dus met HEM een soort van. we hadden nog niet echt gezoend en het was vaag. Maar op een of andere manier… kweetniet ik ben heel erg bang in zulk soort dingen en vond hem opeens niet meer leuk en heb het tegen hem gezegd met lood in mijn schoenen, maar eigenlijk vind ik hem nog steeds 100% leuk! Ik word gek!
Wat moet ik doen want ik durf echt niet tegen hem te zeggen dat ik hem leuk vind!

zal ik het hem nu gewoon zeggen over msn? Maar waar moet ik dan in shemelsnaam beginnen? Echt ik praat nu met hem online en ik denk dat zo mijn hart te snel gaat en ontploft!

Msn is misschien onpersoonlijk, maar wel makkelijk :wink: Ikzelf zou het op die manier doen. maar dan weet hij misschien niet zeker of jij het bent of je zusje ofzo :stuck_out_tongue:
Maar IRL zou ik echt niet durven! Haha :stuck_out_tongue: Goed dat je het hem eerlijk gaat vertellen :wink: Succes alvast.

Als je goed met hem kunt praten zou het niet lastig moeten zijn om het hem zo in real life te zeggen, je kan een keer met hem meefietsen misschien? Of je vraagt, loop je even mee naar mn kluisje?

En anders vraag je of hij zin heeft om een keer een filmpje met je te kijken… 1tje waarvan je weet dat hij hem wil zien ofzo. Dan hoef je het niet meteen te vertellen, krijgt hij een vermoeden, en uiteindelijk kun je het vertellen als je de film afgelopen is :wink:

Ja! Nu zeggen, dan hebben jullie tenminste allebei duidelijkheid :wink:
Begin gewoon zo van, weetje nog toen ik zei dat blablabla?
En dan uitleggen dat je hem eigenlijk wel leuk vind :wink: En hoe hij daarover denkt enzo… Laat het maar weten hoe het is verlopen! :wink:

ik durf echt niet ik durf echt niet:S

Maar dit is je kans!! Je kan niet blijven zeggen dat je niet durft :wink:
Want anders zeg je dat over een jaar nog… En je wil hem, dus vraag het :stuck_out_tongue:
Je kan het jezelf niet aandoen om hier nog langer mee te zitten, :stuck_out_tongue:

Ookal lijkt het nu heel moeilijk om het te zeggen, ik zou het toch doen. Later denk je misschien wel van had ik maar… Dan heb je spijt dat je het toen niet hebt gedaan. Succes :slightly_smiling_face: xx

Woow, iedereen zegt; ja gewoon doen, vragen!
Zijn jullie niet bang om afgewezen te worden dan? [a]
Ik zou het dus echt nooit durven. (heeeel misschien als ik weet dat hij mij leuk vindt xP)

Maarja ff ontopic:
Als je zeker weet dat je het wilt zeggen zou ik het niet over msn doen.
Als je het in real life doet maakt het meer indruk =)

Ja tuurlijk wel, iedereen vind het eng om afgewezen te worden. Maar komop! Als je nix zegt gebeurd er nix. En als je afgewezen wordt, Whatever! Eens moet de eerste x zyn :slightly_smiling_face:

iedereen thanx voor de tips! ik denk dat ik tog maar over msn ga vertelle. k ben ook weer nie zo dapper denk ik XD. hij s alleen nie zo vaak online (tss…:stuck_out_tongue:) k post het wel als ik het heb verteld (ben nu al zenuwachtig :stuck_out_tongue:)
xx

Je kent hem nog niet zo lang? en dan gelijk zeggen dat je hem leuk vind? dat lijkt mij niet zo slim, eerst vrienden worden enzo. en het dan pas zeggen, en mischien zegt hij t wel?
Anders schrik je ze alleen maar af lijkt me.

Dat je hem opeens niet meer leuk vind, dat herken ik. Mischien was je er gewoon nog niet klaar voor? anders had je wel ja gezegd tog?

FLIRTFLIRTFLIRT .
thats how you handel it .

Laat jezelf niet altijd het initiatief nemen .
Als hij reageerd plak er dan niet meteen boven op, wacht even een minuutje of 2 en zorg dat hij interesse in je krijgt .
met kleine flirtopmerkingen kan je laten merken dat je hem wel wat vind .
bijvoorbeeld :

zij : stuur is foto van jezelf :blush:
hij : waarom ?

2 opties :

zij : gewoon
of
zij : dan kan ik nog ff checken hoe mooi je bent :blush: .

bij de 1e optie kan je al verder gaan in het gesprek.
als de foto is verstuurd :

zij : whoow je bent wel lekker hoor :blush: .

dan laat je eigenlijk al weten dat je hem mooi vind, en als je tegen hem praat toon je interesse .
hij zou dus al snel denken dat je hem wel wat vind .

dont overdo it !
probeer niet te veel interesse te tonen, want dan lijk je al snel een stalker, en knapt ie van je af .
als het gesprek stilvalt kan je 10 minuutjes wachten en dan vraag je bijvoorbeeld iets anders like :

# welke school zit je eigenlijk ?
# kom je wel is in ( jouw wijk )
# en hoe was je dag ?
# ga je dit weekend nog wat doen ?

iknow, het is erg standaard , maar meestal die standaard gesprekken leiden tot een groot snelvoerend gesprek .

Succes !

als iemand nog tips nodig heeft, kan je altijd op me profiel dingen plaatsen, ik reageer altijd .
de reden dat ik hier niet alles neerzet is omdat het anders een te lang verhaal word .

:couplekiss_man_woman:

stoepkrijten is wel origineel! maar dat durf ik egt nie daar fietst onze hele school langs dan ziet meteen iedereen het :stuck_out_tongue: haha
ik heb het nog nie verteld hij s nie meer online gekomen. is wel heeeeel eng, hoop dat ik t dan nog durf
x