Hoe kan ik ervoor zorgen dat we alsnog wat krijgen?

Hey ik ben Diana , 14 jaar.
Ik vind een jongen leuk die bij mij in de klas zit , al het hele jaar. Dat heb ik hem vandaag vertelt , hij heeft me erg duidelijk gemaakt dat ie t echt super lief van me vind maar nog niet toe is aan een relatie , ook zei hij dat je beter je hart kon luchten als het voor je houden. Ik voel echt iets voor hem en wil iets doen waardoor we misschien wat krijgen maar weet niet wat, hij is 14 en ook niet 1 van de knapste zegmaar… al mijn vrienden zeggen: ‘ik snap niet wat je in hem ziet’ , en eigenlijk snap ik dat zelf ook niet, ik vind hem gewoon zo leuk en zo’n schattige lach! HELP! xxxxx

edit duCOQUELICOT: topictitel moet duidelijk zijn

Wat valt er niet te snappen? Je vind een jongen leuk om zijn persoonlijkheid. So what dat hij niet de knapste is ofzo. uiteindelijk gaat het erom dat het klikt tussen jullie.
Geef hem gewoon even wat tijd, je kan hem niet dwingen tot je leuk te vinden vooral omdat hij er nog niet aan toe is. Kom op jullie zijn 14 en hebben nog jareeennn voor jullie. Probeer gewoon een beetje bevriend met hem te worden, de rest volgt wel als ie merkt hoe leuk jij bent :grinning:

Help waarmee? Je vraag is zo onduidelijk dat ik niet eens weet waar ik je topictitel in moet veranderen…

wat ik eruit begrijp is dat haar vraag is, hoe ze zijn hartje kan overwinnen.

Ah, dan maken we dat er wel van. Bedankt voor de opheldering :stuck_out_tongue:

hehe xD super tof da je da zo kan doen :grinning:

Ga je nou voorz’n uiterlijk,het gaat toch om totaal plaatje of niet .

Als je hem echt zo leuk vind, het moet van beide kanten komen anders gaat hem echt niet werken.

Als jij hem alleen hem leuk vind en niet andersoms gaat dan kans maken op slagen.