Ik heb een heel erg leuk zwart mouwloos blousje besteld en ik wil het echt heel graag nu al aan! Maar qua combinatie kom ik helaas niet verder dan een leren jasje. Ik heb hem ook in het off-white dus tips daarvoor zijn ook welkom!
Blazer? Zo’n H&M vestje?
Het blousje zelf is best wijd met een blazer lijkt het gelijk zo vormeloos vind ik zo’n vestje zou ik inderdaad ook wel kunnen proberen
Oja grootste probleem: ik heb hem net met zo’n vestje aangehad maar is het dan niet heel gek als de achterkant veel langer is dan de voorkant?
Ik denk dat het met een vestje eerder vormeloos lijkt dan met een mooie blazer of een ander mooi jasje. Met een leren jasje zou ik het ook al erg leuk vinden hoor en een blazer kan ook prima.
@ Kitkatje Persoonlijk zou ik wachten op mooier weer, maar je kunt hem nu ook al gewoon aan met een jasje/blazer erover
ik heb ook een mouwloos blousje (maar dan korter) en draag hem zelf dan met een vestje en een tailleriempje over het blousje.
Ik zelf draag nu soms ook mouwloos-blousejes met gewoon een blazer er over heen, dus met die zou ook wel kunnen.
Blazer! & heb je miss een blazer in knalkleur? (zou ik wel gaaf vinden haha)
Spijkerjasje?
Blazer of vestje idd, je kunt hem ook in een broek/kort (taille)broekje stoppen, dan ben je ook gelijk van het probleem van de lange achterkant af!
Gewoon jasje eroverheen, klaar is kees hahaha
In je broek stoppen, beetje laten ploffen. En er een leuk jasje/vestje op aan doen.
Ik vind het juist mooi als ie achter langer is, omdat hij mooi rond loop!
Kort jeansvestje.?
Dat hoort zo
Het kan wel, maar het is wel koud!
Gewoon een vestje, het is niet raar hoor als de achterkant langer is.
Onder een leren of suede jasje.
hoi hoi!
waar heb je deze gekocht zoek al lang naar zon bloesje!!