hoe kan ik dit shirtje dragen?

[b]ik heb pas een shirtje bij de h&m gekocht maar weet eigenlijk niet echt hoe ik het zou kunnen combineren ik zat te denken aan een witte skinnyjeans met grote armbanden?

http://www.girlscene.nl/images/library/18/57/0f/83/3_2a6cbf44e28470a7966974144f1a0576fdae72b3.jpg
[/b]
(als ik 'm aanheb is die leuker)

Ja ik zou het ook met een witte skinnyjeans doen ( voor in de lente/zomer dan ). Denk dat het onder een spijkerbroek niet echt mooi staat, en dan bedoel ik echt zo’n blauwe wassing.

ik denk dat het met een donkerblauwe jeans echt mooi zou staan , dan nog wat armbanden (bruine) en heels & jbent klaar :grin:

http://files.hm.com/media/products/755/DXL755_69573_70006_99_9999.jpg

met deze broek?

Plaats hem in het Mix&match topic, hier hoef je niet speciaal een topic voor aan te maken…

-

Aaah in de zomer met een zelfgemaakte verknipte short, leuke sandaaltjes en armbanden.

Suede bandje in je haar dan ook. En krullen en vlechtjes en langhaar x]
Ik zie het even voor me.

met een strakke donkerblauwe/zwarte broek
& inderdaad wat armbanden in die kleuren
en qua schoenen, tsja… ik had zoiets aan het einde zomer/begin herfst, toen had ik er bruine sandaaltjes onder, maar dat kan nu niet.
als je laarsjes ofzo hebt in deze kleur zou dat wel heel leuk zijn (:

:bowing_man:

summerrrrr.

Een donkere spijkerbroek, die hierboven.

meestal als je zulke dingen in het mix en match topic plaats wordt er niet op gerageerd;)
maar ik zou dat shirtje ook doen met een leuke skinny en dan pumps met paar grote armbanden:D

Dat dacht ik idd ook al :slightly_smiling_face:

Die broek zou ik sowieso niet kopen, hij verkleurd verschrikkelijk snel en loopt heel erg uit.

oh dat is dan weer kut
misschien weet iemand een donkere skinny ?

Een donkere skinny is er inderdaad ook mooi onder!
en dat uitlopen ligt eraan hoe vaak en hoe je hem wast,
mijn donkere skinny was ik zo min mogelijk,
en als ik hem was doe ik dat met speciaal wasmiddel voor de ZWARTE was,
en dan was ik hem ook binnenste buiten.

Dit werkt echt goed,
heb de skinny nu al een halfjaar, en de wassing is nog steeds zo mooi als ik hem kocht!

Ps, je hebt niets aan waar ik hem heb gekocht want dat is zo’n klein boetiekje in Rotterdam, waarvan ik de naam eigenlijk niet eens meer weet haha!:stuck_out_tongue:

Het meeste wat jij doet doe ik ook, ik ga er goed mee om. Ik heb genoeg donkere skinny’s die ik al een tijd heb en nu nog steeds prachting donker zijn en waarvan de kleur niks is veranderd. Alleen bij deze broek van de H&M heb ik dat de kleur heel snel is vervaagd, mn zus heeft hem ook en die heeft precies hetzelfde. Daarom tipte ik ook om deze broek niet te halen.

met een donkere skinny met veel houtenarmbanden enzo en heels.
of in de zomer met een witte broek, slippers en een grote zonnebril!
en met een korte broek enzo kan natuurlijk ook (:
leuke shirt trouwens!

Okee, nee ik heb het niet van de H&M dus met die broek heb ik geen ervaring, haha!

Volg de tip van annanazje dus maar op:D
&bij een andere donkere skinny, volg dan mijn instructies waar annanazje het mee eens is op:P!

Misschien die donkergrijze broeklegging van de pieces?