Hoe kan ik dit rechtzetten?

hee!
ik zit met een probleem, en ik zal het even uitleggen.

een tijdje geleden kwamen er bij ons in de klas twee jongens iets vertellen over de bovenbouw, eentje daarvan was wel leuk. dus ik die opzoeken op hyves enzo, kwam ik erachter dat het de broer was van een jongen die ik leuk vond (nu vind) en bijna iets mee had, dus ik had zoiets van ‘ach, dan laat ook maar’. maar een tijdje later zaten we in de tekenles (en dan zitten we met drie klassen door elkaar) en toen hadden we het over leuke jongens, en toen zei een vriendin van mij voor de grap ’ “zijn naam” hè S?’ dus zo’n meisje wat bij ons zat hoorde dat, dacht dat ik die echt leuk vond en heeft dat tegen zijn broertje verteld, die ik nu dus weer ECHT leuk vind…
maar ik ben bang dat hij nu een beetje raar over me denkt, en dat wil ik natuurlijk niet…
dus hoe kan ik dit het beste oplossen?

xxxx

Praat erover. hij vind sommige meisjes toch ook gewoon knap maar betekend niet dat je er verliefd op bent.

Zeg gewoon dat je lol aan het maken was met zijn vriendinnen en dat hij het niet serieus op moet nemen. Hij moet er toch op kunnen vertrouwen dat jij hem leuk vind en niet zijn broer.

Jaa, alleen weet hij nog niet dat ik hem weer leuk vind:’)

Daar zou ik ook nog een topic over kunnen maken: hoe begin je met een jongen duidelijk te maken dat je hem leuk vind?

sorry, maar ik ben daar zéer slecht in :blush:

gewoon flirten met hem. en als hij nog niet eens weet dat je hem leuk vind zou ik me al helemaaal niet druk maken om wat je hebt gezegt

upupup

hé meiden, ik dacht dat dit forum was om andere te helpen?:cry:

Als ik het goed begrijp is er dus een misverstand?

Zeg gewoon duidelijk wat jij vind, dus: ik vind die niet leuk, of die vind ik leuk.
en het is goed zolang jij het maar weet toch. ja sorry ik vind je verhaal nogal vaag.

hoe je een jongen laat merken dat je hem leuk vind? praat met hem, lach om zn grapjes, en stel vragen. en vraag hem mee uit.
dat soort dingen, maar doe het niet overdreven. er is trouwens ook een zoekfunctie :wink: