Hoe kan ik dit jurkje het beste combineren?

Ik heb dit jurkje laatst een keer bij de Primark gekocht omdat ik hem erg leuk vond. Alleen weet ik niet echt hoe ik hem het beste kan combineren?

Oke, ik moet naar de primark. Ik heb dat jurkje in het donkerblauw en het is echt m’n mooiste kledingstuk aller tijden, mijn trouwjurk moet er ook zo uitzien :'D

In ieder geval simpel, zwarte panty, zwarte schoentjes en als het wat kouder is een zwart wollen vestje.

Oh die is super leuk! En hij staat je mooi.

Als het goed weer is zou ik er gewoon slippertjes onder dragen en als het wat kouder wordt een panty (zwarte, als dit er mooi bijstaat) met hakken.

Ik sluit me bij hierboven aan!

Bedankt!
Ik denk dat ik het jurkje in de herfst inderdaad met een panty, hakken en een leren jasje (denk ik?) ga dragen. :slightly_smiling_face:

Wanneer heb je hem bij de primark gekocht en hoe duur was hij toen?

Ik heb hem begin augustus gekocht, de prijs weet ik niet meer, sorry.

Met een (nep) zwart leren jack zou dit ook heel leuk staan! Dat maakt het gelijk wat stoerder :slightly_smiling_face: als je daar niet van houdt, een zwarte blazer kan natuurlijk ook, en in de winter is het echt niet raar als je er een zwarte maillot/legging onder aantrekt.

met een leuk kettingkje en leuke oorbellen en een stoer jasje en misschien een panty met gaten xoxxo

Zwarte panty, zwarte pumps en heel misschien een dun tailleriempje in het zwart? Hij is trouwens heel erg leuk en staat je goed! (:

Oeh staat je leuk! Panty, zwarte wedges of beige veterschoentjes met sleehak (hoop dat je snapt wat ik bedoel) met een leuk zwart vestje of jasje. Kan ook stoer zijn met een waist-leren jasje!

Leuk jurkje! Prima te combineren met zwarte panty en pumps of laarsjes om het een stoerder effect te geven. Qua accessoires kun je ook alle kanten op: varieer eens met een tailleriem of kies voor een grote, opvallende ketting. Ook leuk: een (spijker)giletje om het jurkje een andere twist te geven

hakken, panty, iets langere ketting en mis nog een dun riempje? x

wauw ^^ misschien een bruine dunne riempje met het zelfde kleur hakken…?
of in het creme wit :slightly_smiling_face:

lakpumps en een schattige ketting?

wauw leuk jurkje!

ik zou m met zwarte vans-achtige schoenen dragen, maar dat moet je maar net leuk vinden…

Bruine sandaaltjes!!!

dragen met een zwarte panty, ballerina’s of toms ?

panty en blazer