Heey peeps,
Ik wil graag mijn verhaal kwijt. Alvast bedankt voor het lezen!
Ik ben een 16 jarig meisje en ga sinds kort om met een groepje jongens en een meisje van een andere klas en een paar mensen van mijn klas, we vormen zeg maar een vriendengroepje. Er zit ook een jongen in Leon, die is me pas sinds na de diploma-uitreiking opgevallen. Soms denk ik dat het wel wat kan worden, want met uitgaan zat ik op een hooiberg (boerderij thema) met een vriendin (Soraya, 15 jaar) van mij, hij zat op de bank en naast hem zat een heel krap plekje vrij en toen riep hij steeds kom kom en maakte steeds gebaren, maar ik kon m’n vriendin niet achterlaten (ik weet zeker dat hij het tegen mij had). Die avond bleef Leon ook bij me en als een andere jongen met me danste deed hij een beetje afstandelijk. Zijn beste vriend (Thijs,15 jaar) en mijn beste vriendin Soraya zagen elkaar wel zitten die avond en hebben gezoend voor de straat van Soraya, want Thijs, Leon en de andere jongens hadden ons daar afgezet. De dag erna had ik wat foto’s gepost op fb en na 2 seconden likes van hem (niet dat wat kan betekenen, maar het viel me op na elke vonden gelijk een like). Thijs had een groepsgesprek gemaakt met mij, Leon, Soraya en wat andere mensen en we gaan vrijdag wat leuks doen, zoals naar de bioscoop, maar Soraya kan dan helaas niet mee en zaterdag avond gaan we gourmette en dan uit en dan kan Leon er niet bij zijn helaas. Maar ik wilt graag advies hoe ik het vrijdag het best aan kan pakken, want ik ga proberen te zorgen dat ik naast hem zit in de bioscoop. Hoe kan ik zorgen dat er meer spanning tussen ons twee komt? Helaas heb ik wel een probleem dat jongens me alleen schattig vinden meer niet, dus hoop dat dit niet het geval is.
Hoop dat jullie het een beetje snappen en advies hebben.