Hoe kan ik dit het beste aanpakken?

Heey peeps,

Ik wil graag mijn verhaal kwijt. Alvast bedankt voor het lezen!

Ik ben een 16 jarig meisje en ga sinds kort om met een groepje jongens en een meisje van een andere klas en een paar mensen van mijn klas, we vormen zeg maar een vriendengroepje. Er zit ook een jongen in Leon, die is me pas sinds na de diploma-uitreiking opgevallen. Soms denk ik dat het wel wat kan worden, want met uitgaan zat ik op een hooiberg (boerderij thema) met een vriendin (Soraya, 15 jaar) van mij, hij zat op de bank en naast hem zat een heel krap plekje vrij en toen riep hij steeds kom kom en maakte steeds gebaren, maar ik kon m’n vriendin niet achterlaten (ik weet zeker dat hij het tegen mij had). Die avond bleef Leon ook bij me en als een andere jongen met me danste deed hij een beetje afstandelijk. Zijn beste vriend (Thijs,15 jaar) en mijn beste vriendin Soraya zagen elkaar wel zitten die avond en hebben gezoend voor de straat van Soraya, want Thijs, Leon en de andere jongens hadden ons daar afgezet. De dag erna had ik wat foto’s gepost op fb en na 2 seconden likes van hem (niet dat wat kan betekenen, maar het viel me op na elke vonden gelijk een like). Thijs had een groepsgesprek gemaakt met mij, Leon, Soraya en wat andere mensen en we gaan vrijdag wat leuks doen, zoals naar de bioscoop, maar Soraya kan dan helaas niet mee en zaterdag avond gaan we gourmette en dan uit en dan kan Leon er niet bij zijn helaas. Maar ik wilt graag advies hoe ik het vrijdag het best aan kan pakken, want ik ga proberen te zorgen dat ik naast hem zit in de bioscoop. Hoe kan ik zorgen dat er meer spanning tussen ons twee komt? Helaas heb ik wel een probleem dat jongens me alleen schattig vinden meer niet, dus hoop dat dit niet het geval is.

Hoop dat jullie het een beetje snappen en advies hebben.

:flushed:

in de bioscoop als je naast hem zit, tijdens de film je hand op zn knie leggen(misschien doet ie dat wel bij jou) als t een horror is ofzo schuilen bij hem :slightly_smiling_face: doe ik ook altijd en ik ben niet eens bang voor horror films haha. hoofd op zn schouder leggen, beetje seintjes geven.
succes x

Een tijdje terug ben ik ook met een vriendengroepje naar de bios geweest.
Toen had ik nog niks met die jongen maar ik wist wel dat hij me leuk vond, ik had helemaal plannen dat ik mn hoofd tegen hem aan ging leggen en mn hand zo op de leuning van de stoel in de hoop dat hij hem pakte.
Ik heb heel erg spijt van dat ik dat niet had gedaan dus wees niet te voorzichtig!
ga sowieso naast hem zitten en ga wat meer naar hem toe zitten .
Heel veel plezier vrijdag ! x

Ja ik weet niet of ik dat durf, want straks schrikt hij en gaat het voor hem te snel! hebben jullie misschien een ander idee met dat ik rustiger kan beginnen?

als jullie erheen gaan alvast vragen van joh zullen wij naast elkaar zitten? en als je schrikt bijvoorbeeld schuilen, dat kan gewoon. is normaal. en ja beetje proberen aan de praat te komen en beetje flirterig proberen te doen

haha wow hebt ong precies hetzelfde probleem… ik dit topic!

Zowiezo proberen langs hem te komen zitten! Fight for you place (;. En dan je hand op die armleuning tussen jullie in leggen en hij doet het vast ook en anders stoot je zijn arm of wat dan ook “perongelijk” aan en dat een paar keer misschien pakt hij dan jou hand of jij raakt “perongelijk” zijn hand aan! Gewoon heel subtiel maar wel efficiënt! Successs!

Goed advies inderdaad! Je hoeft je niet meteen op hem te storten maar zo’n paar subtiele dingen zijn ideaal om de spanning wat omhoog te jagen.

Ja dat zal ik proberen goed idee dat ga ik zeker proberen! Iemand nog tips?

een bioscoop broek aan trekken, altijd handig c:

Hahaha zo ver wil ik liever nog niet gaan! :cold_sweat: