Hoe kan ik aangekomen zijn?

Oh gelukkig dan is het een kwestie van doorzetten! Het schommelt ook echt niet normaal zoals Steen al zei dan is er ineens 2kg verschil in 2 dagen! Bizar :stuck_out_tongue:

Weegschaal is niet interessant. In januari woog ik 57 kilo (ik ben 165 cm lang) en momenteel weeg ik 62. Lang leve de sportschool waar ik sinds januari zes keer per week heenga. Daarvoor deed ik alleen oefeningen en ging ik vier keer per week hardlopen.

Je kunt jezelf beter opmeten :slightly_smiling_face: Dat zegt meer dan een weegschaal.
Eet je wel genoeg?

Maar. Als je sport om wat kilootjes af te vallen krijg je sowieso ookwel wat meer spiermassa erbij hoor ^^ en dat is juist goed!

Als je bijvoorbeeld gaat hardlopen (langduur) dan verbrand je voornamelijk in plaats van dat je spieren opbouwt. Het is een lang duur sport.
Maar. Je gebruikt verschillende spieren, die in je benen, buik en rug bijvoorbeeld. Ze worden strakker. Je krijgt er meer spier. En je verbrant vet. Dat betekent niet dat je een spierbundel krijgt :’] maar gewoon dat je er mooi strak uit komt te zien.
Zo zou je oefeningen voor armen, buik, rug ed kunnen doen tijdens het hardlopen. Hierdoor krijg je mooi strakke sterke spieren en geen bodybuilder (kracht training) spieren. (: je pompt ze niet op zegmaar.

Ha. en, geen zorgen maken :stuck_out_tongue: want goed eten, drinken en bewegen is altijd een goede stap en gezond voor je lichaam. Succes!

Dit is echt onzin. Van krachttraining krijg je geen bodybuilder lichaam tenzij je heel goed eet en jarenlang keihard traint. Ik doe 3x per week hele zware krachttraining en loop 2x per week 5km en ik heb totaal geen bodybuilder lichaam, ben totaal al 15kilo afgevallen.

http://dudelol.com/img/what-women-think-will-happen-to-them-if-they-lift-weights-and-what-actually-happens.jpg

Sowieso is het lichaam links niet te bereiken voor vrouwen tenzij je anabolen doet.

Sowieso is het onzin dat je van krachttraining meteen een bodybuilder wordt. Maar 1 op de 10 vrouwen heeft aanleg om zo te worden.

Nouuu als dat gebeurde… Super volle borsten en verder vrij dun :")
Maar verder heb je gelijk inderdaad, van wat krachttraining krijg je iig geen bodybuilder lichaam van haha