Hoe kan iemand zo veranderen?

Oke, velen van jullie hebben mijn topic over mijn o zo romantische internet date gelezen…

Nou… van dat romantische, is niks meer over.
Ik had deze week weer met hem afgesproken, hij vroeg zelf of ik die dag nou kwam of niet…
Het ging ook heel goed en was heel gezellig, zei hij zelf ook de hele tijd, wederom gezoend enzo. Hij zei ook nog heel schattige dingen, nouja, oke.

Gisteren op msn echter, begon hij over dat ie gaat werken met heel veel andere meisjes van zijn leeftijd, dat ie echt een kick krijgt als ie een mooi meisje zag (en nee, dat was niet op mij van toepassing, niet dat ie dat zei, maar zo kwam t over), mja hij deed ook nog wel lief tegen me omdat ik er boos over werd. Maar op een gegeven moment vroeg hij dus wanneer ik weer kon. Ik dus een dag genoemd, maar hij zei meteen dat ie waarschijnlijk dan al naar het buitenland was (om te werken…), later zei hij echter dat ie pas over twee weken op z’n vroegst gaat. Dus ik vroeg waarom hij dan eerder zei dat ie die dag al weg was, en toen kreeg ik:
Sorry? Ik heb genoeg van jou. Fuck you.

Hij blockte me, ik hem mailen, bellen, niks hielp, vanmorgen zag ik via msn plus dat ie me ook verwijderd had? Ik toch een weg gevonden om met m in contact te komen, en toen zei hij dat t alweer goed was, hij voegde me wel opnieuw toe, ik moest niet zo paniekerig doen :S

Wat wil hij nou? Dat heb ik hem ook al gevraagd trouwens, maar dan krijg ik geen fatsoenlijk antwoord.
Alleen dat ie het heel leuk vindt om met me om te gaan :S

Hoe kan iemand zo veranderen?

hij is het je niet waard. Zoiets heet een player.

als ik het zo lees moet je hem maar gewoon los laten, je verdiend wel beter!

Woooow dat is idd een grote verandering Ö… Ikzelf zou hier niet zo goed tegen kunnen, en het ook niet zomaar vergeven…
Maar ik hoop echt voor je dat het goed komt!

Het doet zoveel pijn!
Ik kan er ook echt niet tegen, ik wíl wel dat het goedkomt eigenlijk, maar ik weet niet of ik het ook kan.

Wel raar zeg… Hij leek zo ´perfect´, maarja meestal is perfect fout… Net zoals bij wat ik laatst heb meegemaakt en waar ik nu ook niks meer van hoor :’]. Succes ermee!

Ahhh wat stom voor je :frowning_face: *hug* Hey, wees gewoon blij dat je niet verder met hem bent gegaan dan zoenen, stel je voor… En ik begrijp dat je weer hoopt dat het goedkomt, maar het is beter als het niet goedkomt. Wil je wel een relatie hebben met iemand die zo’n stemmingswisselingen heeft? (en hij komt gewoon over als een lullige player… ik weet niet)

Als ik jou was zou ik hem gewoon echt vergeten. Hij leek misschien perfect, maar er zijn erg veel jongens die zo zijn en je moet jezelf gewoon de kracht geven om verder te gaan zoeken :slightly_smiling_face: Veeeel geluk! x

Hij leek inderdaad perfect, misschien dat ik juist daarom beter had moeten weten…wat te mooi lijkt om waar te zijn, is dat meestal ook.

Hier kan ik maar 1 ding op zeggen:
Jongens zijn gewoon kut!

Oooh wat een stomme gast! Hoe moeilijk het ook is: probeer om hem los te laten. Je verdient beter dan iemand die je zomaar dumpt.
Geen hand vol, maar een land vol jongens!

~~~~[quote author=MardiGras link=topic=123286.msg3621843#msg3621843 date=1242397834]
Hier kan ik maar 1 ding op zeggen:
Jongens zijn gewoon kut![/quote]
Inderdaad!

ja daar ben ik het helemaal mee eens!

Juist inderdaad!
Sorry dat ik het zeg, maar misschien zit er bij hem een steekje los?.. kan hoor, niemand is perfect natuurlijk, maar beter loslaten voordat het misschien wéér gebeurd…

Het is en blijft moeilijk. Hij is zo tegenstrijdig. Enerzijds wil ik hem niet kwijt omdat ik gewoon altijd heel goed met hem kon opschieten en dat heb ik hem gemaild, anderzijds mag niemand zo met me omgaan vind ik.

Ik laat het maar even rusten en kijk dan hoe hij doet, misschien kunnen we wel vrienden blijven…maar dit werkt niet.

da’s nou een player
laat hem , fuck die jongens ze gebruiken je als kauwgom
smaak eraf & dan weggooien

Ik denk dat ik het vertrouwen in alle jongens ga verliezen.
Sterkte ermee meisje!

Ja dat snap ik, maar als ie zo blijft doen… zo’n vriend zou ik echt niet willen hebben, het lijkt net of ie bepaalde opvliegers heeft xD, en dat van die meisjes… tsja… en er zijn wel meer jongens hoor meis!!.
1tje die je wel goed behandelt, en niet zo raar doet ineens!

dat is wel raar ja

al is het geen goed excuus mischien zat die wele rgens eme russy met zn ouders of wat dan ook

hij is je niet waard als hij zo doet!
je moet gewoon denken:
ik kan wel beter krijgen!
xx