hoe kan dit?

okee, daar gaat ie dan, ik durf het tegen niemand te vertellen, niet dat ik er zo mee zit. maar ik schaam me er voor en ik wil gewoon weten hoe dit kan!
~
elk jaar is er een zomerfeest in mijn buurt, het is altijd hartstikke gezellig enzo.
maar er is ook een man van 28, en hij is gewoon zo vet leuk! hij is leiding bij een club waar ik lid van ben en dan vind ik hem gewoon een leiding, maar in de 4 dagen dat het zomerfeest is, kan ik alleen maar aan hem denken en praat, dans ik heel veel met hem! het is heel gezellig enzo, maar er zit een soort van verliefd gevoel. ik vind dit zelf zo beschamend, want nu denk ik nog aan hem, maar over een week is dat verliefde gevoel en alles weer helemaal over. dan ga ik weer met jongen om van mijn eigen leeftijd. ( ik ben 14 )
& nou vraag ik me af, hoe kan dit?
is er iemand met hetzelfde of ben ik abnormaal.
ik hoop dat jullie er iets aan hebben of iets uit kunnen leggen! :blush:

Blijkbaar vind je hem niet interessant genoeg haha
En 28-14 vind ik toch wel een te groot verschil. Over 4 jaar klinkt het al een stuk beter.

ik snap 't wel.
het is leuk om beetje aandacht te krijgen van een stuk ouder iemand enzo, maar diep inn je hart weet je natuurlijk allang dat t niet gaat werken.
miss soort van zelfbescherming ofzo dat het verliefde gevoel daarna weer overgaat.
zou me er niet te druk over maken, en lekker op zoek gaan naar jongens van je eigen leeftijd! :slightly_smiling_face:

je moet wel bedenken dat 14 & 28 geen zin zal hebben.
het is leuk om van zn aandacht te genieten, maar ga nu gewoon jongens van je eigen leeftijd zoeken en niet de hele tijd aan hem denken, je wordt alleen maar verdrietig als je bedenkt dat het toch niks wordt.

Nu gieren de hormonen door je lichaam, wat ook begrijpelijk is dat je valt voor een oudere man, maar dit gevoel is maar tijdelijk. Over een paar maanden/één jaar zal je je hoofd op een muur willen stoten dat je ooit dacht dat je met zo’n man wou. Heb ik ook vaak gehad xD

Dit heb je idd tijdelijk. Tis niet erg want je gaat nu alles ‘ontdekken’ zeg maar, maar je moet niet aan alle gevoelens toegeven, want 14 en 28 zal nooit lukken omdat jullie in 2 verschillende fases zitten in jullie leven…