Hoe jongen kunnen vinden van festival?

Gisteren was ik op een festival met een vriendin en daar was een jongen.
We kwamen hem in het begin al tegen en toen had zij al wat oogcontact met hem en even later hebben we echt 1,5 uur bij hun in de buurt gestaan met weer veel oogcontact maar verder geen actie ondernomen.

Heel stom, maar daar kom je altijd te laat achter dat je eigenlijk actie had moeten ondernemen haha.

Nu is mijn vraag of iemand enig idee heeft hoe je diegene misschien nog kan vinden? Ik weet dat je een oproep kan doen enzo maar dat vind ik beetje té, lijkt me ook niet leuk voor die jongen

UP

Ja dat is best wel moeilijk om hem te vinden denk ik! Weet je zijn naam? Misschien kan je op Facebook kijken bij het festival waar je geweest bent en of hij ook aangegeven heeft dat hij geweest is. Is wel een enorm speurwerk denk ik, maar het is te proberen. :slightly_smiling_face:

Zoek foto’s van het festival en dan hopen dat hij is getagd. Meer kun je niet doen denk ik.

Was hij alleen of met vrienden? Misschien kan je dan ook proberen om z’n vrienden op te zoeken op Facebook oid. En anders maar hopen dat hij getagd staat op een foto.

Hij was met stuk of 5 vrienden en het was een heel groot festival dus zijn niet echt duidelijk foto’s gemaakt door een fotograaf ofzo.

Lastig dit haha

ohmygod,
I feel you! Precies t zelfde meegemaakt. En mn zoekwerk heeft nog niks opgeleverd…
x

Dat is nogal een klus, haha

Is er misschien Facebook event aangemaakt? Misschien kan je via dat zoeken of zo :cold_sweat:

Ik had dat ook een keer bij concert, stonden we in de rij achter een groepje leuke jongens en later weer en later weer en toen had ik echt spijt dat ik niet iets spontaans had ondernomen en vervolgens het hele Facebook event bij aanwezigen afgespeurd maar niks kunnen vinden :frowning_face:

ja dat is dus gewoon jammer voor je dan die vind je niet meer terug tenzij je 'm heel toevallig nog eens ziet
maar je zal in je leven nog wel 1000 van zulke jongens tegenkomen dus volgende keer beter