hoe je ziel aan de duivel verkopen??

Nee, ik ben dit niet van plan.
Maar ik had pas een discussie met iemand, die zei dat wereldberoemde artiesten hun ziel aan de duivel hebben gekocht. Nu vraag ik me af, hoe kan dit dan??? Je kunt toch niet even bij de duivel aankloppen om je ziel te verkopen??

Oke, het is misschien een domme vraag. Maar ik ben wel serieus

Thx

Is dat niet dat illuminati? Of zeg ik nu iets heel doms? :flushed:
Bijvoorbeeld Eminem heeft iets daarmee…
Als dat zo is, zou ik even op wikipedia kijken, daar staat wel veel informatie over…

Ja dat is Illuminatie, ze zeggen dat Tupac daardoor dood is, omdat hij niet zijn ziel niet wilde verkopen. Het teken dat sommige celebs met hun handen maken (driehoek) geeft aan dat zij van illuminatie zijn en dus (zo gezegd) hun ziel hebben verkocht aan de duivel. Artiesten die dit teken veel laten zien zijn; Kanye West, Jay-Z, Rita Ora, Rihanna en soms ook Beyonce. Ke$ha doet het trouwens ook. Vast wel meerdere nog.

Artiesten zoals Lil’ Wayne en Nicki Minaj hebben tot nu toe nog niet laten zien, dus benieuwd hoe het met hen verder gaat… Als je erin gelooft… Ik weet het zo net nog niet…

Ik weet trouwens niet precies hoe het werkt, ik weet alleen dat als ze dat teken laten zien, dat ze dan dus illuminatie zijn…

^Ik vind dat zoiets typisch. Laten we alle celebs pakken die wel eens hun middelvinger opsteken, die hebben vast ook hun ziel aan de duivel verkocht. :")

Ben daar iets te nuchter voor, geloof ik.

Tjaa ik ook hoor… Misschien ook weer iets Amerikaans…

Ja je had ook ooit zo’n gastje die me een hele verhaal had genoot met dat justin bieber aan illuminatie deed, moest echt 1 uur lachen :’’’)

Echt kansloos.

‘‘Heey ik las dat je bang bent voor de illuminati en dat hoef je echt niet te zijn. ze bestaan helaas wel maar vrees hun niet. ik denk dat ontkennen geen zin heeft aangezien je er vanaf weet en altijd tegen blijft komen. in het geloof maak niet uit welk of het de koran of bijbel is staat al heel lang over het oog en de piramide beschreven. ik denk dat je daar vrede mee zult krijgen. en Justin bieber hoort ook bij de illuminati club. hit heeft er ook een weet van http://www.youtube.com/watch?v=YTM5K3mTp0I als je deze nummers achter om beluisterd zal je het ook horen en ik weet zeker dat je wel cds van justin bieber heb liggen. http://www.youtube.com/watch?v=B3_lUccownY’’

Echt triest :’'D

:’))

waar the fack slaat dit op hahahah a

Ja Beyonce ofzo is het hoofd van de illuminatie oid had ik ooit eens gelezen :")

jaa jay z ook

wss is 1d ook zogenaamd illuminatie
ik ga nu op yt zoeken :grinning_face_with_smiling_eyes:

HAHAHAHAHAHA 1D OOK
en op 0:30 staat dat het een ‘foursome’ is terwijl ze met zn 5-en zijn?

Illuminatie heeft te maken met de wereldorde en dat gaat nog verder. Heeft niks met satan te maken hoor. Wel met mensen. Want mensen zijn kuddedieren.

Bepaalde celebs die eerst een normaal imago hebben, ‘netjes’, christen enz. Vervolgens naarmate de roem vordert, worden ze anders… In minibroekjes en bh’s over het podium, gefotografeerd met drugs of drank, overspel… That’s it. Het geld stroomt binnen, mensen aanbidden ze, en vervolgens vergeten ze waar ze vandaan komen. Ze houden zich niet meer bezig met wat telt. De duivel verleidt ze, celebs zijn een makkelijke prooi.

grootste bullshit ever :’)

Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit serieus geloven :’)

Vreemde topic-titel. Mijn eerste reactie was eigenlijk “via marktplaats”.

Niet?

Je kan je ziel niet verkopen aan iets wat niet bestaat. En voor zover ik het en boeken en series heb gezien kwam de duivel vanzelf opdagen bij de mensen bij wie het zou lukken.

Als je naar y u mad kijkt dan is die clip gewoon een en al illuminati met hun handsigns enzo.