HOE je peeptoes geen pijn laten doen?

Ik vind bij hakken en pumps peeptoes het lekkerst lopen met of zonder sleehak,
maar ik heb ALTIJD bij het randje van me grote teen schuurt tegen de rand van me schoen en gister lag mijn teen dus helemaal tot bloedden toe open…
hoe los ik dit op? want blarenplijsters helpen ook niet echt optimaal…
en heeft iemand anders hier ook welleeens last van of ben ik een idioot?:stuck_out_tongue:

up voor deze vraag

Schoenen van goede kwaliteit leer kopen?

Misschien je peeptoes groter maken? Dmv van een zakje ijs, in de punt doen en dan een dagje in de vriezer zetten?

ik heb verschillende soorten stoffen geprobeerd, gewoon zegmaar van stof, van leer van suede alles en niks is anders…

ohja dat ijsklontjes idee zou ik kunnen gaan proberen dankje:D

ik heb dit ookaltijd.
ik doe dan gwn’n voorwerp wat iets groter is 'n het gat leggen.

volgende ochtend is het gat 'n paar mm groter:D

en is dan de pijn weg bij het lopen? :open_mouth:

Zooltje erin waardoor je niet naar voren schuift kan ook helpen.

maar dan snijd de rand tog alsnog als ik zeg maar uhm… me voet omhoog doe… dan drukt het randje tegen me teen aan, of is het zegmaar dan zo dat als ik niet schuif dat hij alleen drukt en niet snijd?
hmm zou een optie kunnen zijn :stuck_out_tongue:

Dat heb ik ook met een schoen, kutkwaliteit leer. Heeft niets met peeptoes te maken, maar puur met de kwaliteit van de schoen! Als ik wat ‘duurdere’ hakken haal heb ik nooit last van blaren maar als ik dat paar aandoe zijn mijn tenen dagen open.

omg serieus?
hihi, mijn tip?
pumps zonder peeptoe :stuck_out_tongue:

misschien ziet het er lelijk uit, maar panty’s? heb je dat wel is geprobeerd.
ik draag geen peeptoe, maar misschien helpt het

jaa ik weet het, ik heb het meer gehoord maar ze lopen zo lekker (behalve dat) en zijn zo schattig haha

ja met panty ook geprobeerd, zoals gister… na een half uur van snijende pijn keek ik naar beneden en sopte de hele voorkant van mijn panty in het warme rood… auch… :frowning_face:

Die schoenen zijn en blijven gewoon onhandig volgens mij.
Neemt niet weg dat ze leuk zijn :slightly_smiling_face:

Ik heb het ook altijd. Ik doe daarom altijd een pleister om mijn grote teen zodat ik geen blaren krijg. Daarover doe ik altijd een panty. Dan zie je de pleister niet.

als ik nou een pleister of grote blarenpleister zou gebruiken voor met of die blarenpleisters voor zonder zou het dus dan wel werken aangezien het bij jou ook helpt. :stuck_out_tongue:
mn moeder zeg dat ik de voorkant moet oprekken maar ik ben bang dat ik dan naar voren ga schuiven en me schoen te ruim gaat zitten…

Je kan ook gewoon pantykousjes aantrekken. Dan schuren je schoenen sowieso al minder. En verder heb ik geen idee, ik heb namelijk áltijd last van blaren, wat voor schoenen het ook zijn.

ja dat ken ik een vriendin van mij heeft bij wijze van spreken nog blaren in haar pantoffels XD