hoe je modellen foto's maakt

ik verveelde me eventjes dus dacht ik laat ik dit maar eens geen doen:
stap 1:
de kleding

shirtjes:
brede schouders:
kies voor shirtjes met weide halzen of boothalzen. korte mouwen en dunne soepele stof.
grote borsten:
kies voor shirtjes met niet te laag uitgesneden halzen. of weide boothalzen met lange mouwen.
kleine borsten:
kies shirtjes met v-halzen en wat dikkere stof.
stevige bovenarmen:
kies voor shirtjes met een uigesneden en halflange mouwen.

broeken:
korte benen: draag slanke broeken met rechte pijpen. en met een streep naar beneden lijk je ook meteen dunner
lange benen: als je een slanke broek draagt kun je er het beste een wat langer shirt over een dragen waardoor je benen heel mooi uitkomen
te brede heupen:als je wat weidere broeken draag die net iets boven de heupen komen benadruk je je heupen niet.
smalle heupen:draag een iets hogere broek met een wat recht silhouet.

[u]  stap2 :
                               de haren[/u]  

modellen hebben altijd haren met veel volume weinig pluis en veel glans.
volume: volume kun je creeëren met een mouse. en wat haarlak.
weinig pluis en veel glans: als je met een stijltang door je haar gaat krijg je een mooie glans en weinig pluis.

[u]stap3:
                               de make-up[/u]

modellen hebben altijd een hele mooie egale huid. er is geen glans of poeder op te zien.

maak eerst je gezicht goed schoon en scrub (als je daar tijd voor hebt). doe een dagcrème op. de dagcrème kun je mengen met foundation. zo niet doe je de foundation op als de dagcrème is ingetrokken. als de foundation is ingetrokken kun je op de plekken die je nog niet helemaal mooi vindt nog wat foudation deppen. nadat dit is ingetrokken kun je rouge en bronzer op doen en eventueel wat poeder.
nu je gezicht egaal is kun je nog eyeliner en mascara op doen.

[u]   stap 4 
                                  de pose[/u]

zet je camera ergens neer en zit hem op de timer.
ga staan met je zijkant naar de camera doe een hand in je holle rug en kijken net iets langs de camera. en kijk net niet sirieus en net niet lachend. bijvoorkeur sta je voor een witte muur zodat jij echt uit de foto springt

owja en als jullie nog iets willen weten vraag maar. enne zet je foto erop als het is gelukt

omg hahaha
is je profielfoto het resultaat van een modellenfoto? :wink:

+1

uh… thanks?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Meestal worden modelllenfoto’s gewoon zo veel mogelijk met fotoshop bewerkt. :v

hahahahahhahahahahahaha als jou profielfoto een modellen foto is dan ga ik echt stuk XD

niet helemaal waar. ze proberen dat zo min mogelijk te doen aangezien dat heel veel kost :grin: dus meeste is gewoon make-up en belichting.

Oh, oke.

ha-ha :face_with_raised_eyebrow: ?

Dat was ook mijn eerste gedachte…

hahahaha, hoe lullig :stuck_out_tongue:

True, maar toch word vaak veel nog bewerkt. De huid word zo glad mogelijk gemaakt etc. x)

fijn! ik ga meteen aan de slag! heb hier al zó lang op gewacht én hier al zovaak om gevraagd pff… echt fijn dat jij er nu over begint, dankjewel! en dushi, we zijn ntb en jbma jwz.

ಠ_ಠ

joking

ik irriteer me echt aan het feit dat nog zoveel mensen denken dat een hoge hals of boothals je borsten kleiner doet lijken. prut.

hahahahaahahahahha