Hoe je haar krullen zonder krultang?

Hey!

Ik ben een beetje een moeilijk geval want ik heb al alles geprobeerd, een krultang heb ik nu niet dus ik hoop dat er nog andere manieren zijn. Ik wil graag mijn haar krullen en soms heb ik wel krullen als ik een nacht mijn vlechtjes laat zitten maar meestal blijft dat dan maar 5 minuten liggen en dan heb ik daar ook niets aan en ook meestal is heel mijn pony dan vettig en wil ik het direct wassen dus hoe krijg ik krullen in een aantal minuten zonder veel benodigdheden, als dat niet kan is dat niet erg maar misschien weten jullie raad?

xoxo

Rollers/papillotten in je haar en er dan mee slapen.

Op je foto heb je toch krullen? xD

met een stijltang

Ja maar dat is zoals ik al zei door gewoon te slapen met een vlecht en dat bleef dus maar 5 minuutjes liggen en ik dacht ik ga nu vlug een foto trekken voor ze weer weg zijn :grin: en ja misschien wel een goed idee maar op 1 of andere manier heb ik dan een vettige pony en als ik mn haar dan was zijn de krullen natuurlijk weer weg. I know ik doe moeilijk maar ik zoek gewoon een makkelijke manier :slightly_smiling_face:

Is het niet gewoon nog vochtig, je pony, na het ingevlochten te hebben. Het lijkt me raar dat het daardoor vet word.

Je moet ff het filmpje bekijken op de hoofdpagina van girlscene, met de kerstlooks… Daar staat een filmpje hoe je je haar kan krullen zonder heats.
Succes!

savonds douche, dan je natte haar invlechtjes in kleine vlechtjes. enne volgende morgen heb je krullen als je haar is opgerdroogd… miss blijft het langer als 5 min zitten omdat het nat was you can try

Stijltang ?

http://www.youtube.com/watch?v=v7-CdAh9Hes

misschien dat je inderdaad met té natte haren gaat slapen. Dan hebben je haren 's nachts in je vlecht niet ‘genoeg de tijd’ om te drogen, dus is je haar als je je vlechtje eruit haalt, nog steeds een beetje vochtig. Dan zakt het er uit… Die fout maakte ik in t begin ook altijd… Ik doe wel eens mn haar een klein beetje fohnen en dan beetje mousse erin en dan een vlechtje… misschie kun je dat eens proberen? succes

krulspelden?

http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A
met papier

http://www.youtube.com/watch?v=r-rpAkFnsFg
met papillotten

Als je pony vettig blijft kan je ook wat droogshampoo gebruiken. En als je een dag nergens naartoe moet, kan je het gewoon zo laten drogen. Maar als je krullen na een vlecht er al na vijf minuten uit zijn, ga je denk ik niet veel andere keus hebben dan een krultang te gebruiken. Of liters haarlak.

vlechten?..

heb het gisteravond gedaan! was echt binnen 10 minuten klaar en heb nu hele mooie krullen :slightly_smiling_face: alleen heb het er niet netjes uit gehaald dus zat beetje in de knoop, maar heb het nu leuk opgestoken als in die clip en het ziet er echt heel mooi uit :slightly_smiling_face: heb alleen geen goeie haarlak dus het zakt er nu na 2 uur wel een beetje uit maar het is zeker een aanrader!

Je kan papilotten gebruiken en als je een stijltang hebt kan je daarmee krullen maken. Typ op youtube in: ‘‘Papilotten krullen’’ of ‘‘krullen stijltang’’ en dan vind je genoeg filmpjes daarover!

Vlechten/papilotten gebruiken. Daarna mousse en haarlak erin. Dan blijft het wel zitten (: Of als je gaat fietsen/met de bus naar school een knot indoen, en mousse meenemen/haarlak.

een knot zorgt bij mij voor hele mooie krullen. nachtje mee slapen en dan zit het zeer gekrult. moet er wel bijzeggen dat ik van mezelf dan ook krullen haar heb. Maar met een knot word het veel gekrulder

allemaal kleine vlechtjes maken en het met nat haar invlechten en gewoon s nachts laten drogen. Dan als je s morgens een vette pony hebt hou je gewoon ff je kop onder de kraan en was je alleen het haar van de pony, drupje shampoo en uitspoelen maar. Dan gewoon ff fhonen.
Vervolgens vlechtjes los maken en flink wat haarlak erin doen. Niet al te veel borstelen.

gewoon een dotje is het mooiste vind ik

Stijltang, vlechten, papilotten, rollers, papieren zak: http://www.youtube.com/watch?v=WoZ2QGq0n4A