Hoe je elke dag krullend haar hebt![tip]

Haay ik ben silvana en ik heb een tip voor meiden met stijl haar.
ik doe tegenwoordig elke avond een knotje in :
stap 1: grijp al je haar bij elkaar alsof je een paardenstaart gaat maken.
stap 2: draai je haar helemaal rond totdat je niet meer kan.
stap 3: draai je knotje om dus dan heb je als het ware al een soort van knotje.
stap 4: hou het knotje goed vast!! en doe er een elastiekje omheen. het knotje kan er nu uitvallen of een beetje losjes zitten maar het is gewoon een kwestie van oefenen.
stap 5: slaap er een nachtje mee en de volgende ochtend heb je krullen! niet zoveel maar hier en daar een zichtbare grote krul

misschien dat sommige meiden het al wisten maar ik kwam er gister achter en ik heb de hele dag krullen gehad!:smiley:

Kan jé mss een filmpjé maken hoe jé het juist by elkaar doet (en dan op youtube zetten) Hoeft niet persee… mr zou wél handig zyn!!
Heb zelf ook styl haar en k wil graag krullen!

Xlove

ik zal kijken of het lukt want ik heb niet zoveel ervaring met youtube maar als ik hem erop heb gezet zal ik je wel een berichtje sturen:)

das tog niet zo moeilijk? :open_mouth:
nja gwn je haar bij elkaar doen alsof je een paardenstaart maakt, pak je staart met je linkerhand vast, draai je overige haar met je rechter in een grote rol en rol die om het begin van je staart

ik heb kulliejs! maar wel super handig :stuck_out_tongue:

dat doe ik zelf ook :grinning:
heb slag van mezelf en als ik dat doe heb ik echt krullen :slightly_smiling_face:
(hehalve aan bij een paar lokken aan de achterkant want die zijn te zwaar denk ik)
maar het werkt nóg beter als je net e haar hebt gewassen en het nog een beetje vochtig is!!

je moet doen alsof je een staart maakt, maar niet helemaal door het elastiekje trekken. Dus dan heb je een soort lus :stuck_out_tongue:
werkt het beste met nat haar, alleen het is niet goed voor je haar!

je gelooft nooit hoe ik het doe!

Ik was het! Et voila!

:stuck_out_tongue:

wat ik ook doe ik krijg geen krullen, ja misschien voor 5 minuten :’( daarna is het er meteeen weer uit :stuck_out_tongue:

Ik heb een dikke haarbos vol met krullen, maar ik weet ook hoe je ze goed erin kan krijgen…

1. Was je haar, als je daarna mouse erin doet en stevig in je haar knijpt krijg je mooie krullen…
    Wil je ze nog beter dan moet je even je haar naar voren doen even goed door elkaar halen (meer volume) beetje haarlak erin en dan weer terug.

2. Krultang en daarna haarlak erin doen (niet zo moeilijk na te denken).

3. Je hebt tegenwoordig mouse van Andrelon speciaal voor krullen te krijgen… tenminste bij mij werkt het als ik mijn kruller grover en mooier wil hebben…

4. Je hebt ook van nivea (als ik het goed heb hoor!) Shampo, Conditioner en creme speciaal om krullen te krijgen (is ook als je stijl haar wilt.)

Misschien heb je hier wat aan :wink:

Ook stylingproducten gebruiken…
Beetje spray/gel/mouse erin.
Niet te zuinig zijn als jelciht haar hebt :slightly_smiling_face:
Bij zwaar haa rmoet je niet teveel doen want dat maakt je haar nog zwaarder en gaat de krul er des te sneller uit.

Ik doe dat als ik m’n haar gewassen heb

Ik was elke dag m’n haar en heb enorm veel slag/krul in m’n haar.
als ik me haar niet was vind ik het niet mooi dan pluist het veel.
ik fohn dus elke dag me haar en doe er veel mouse en dat soort troep in.
het is heel slecht volgens mij om iedere dag je haar te wassen.
heeft er iemand tips ofso waardoor m’n haar mooi blijft ookal was ik het niet elke dag?

MAar, dat slaapt fokkin irritant, want ik heb oook papilotten en als je strak doet slaap je echt NIET lekker… :frowning_face:

ik doe het oook altijd in die stappen, met een knotje!
voordat je het knotje maakt eerst wel goed je haar uitborstelen
anders krijg je de volgende dag krullen met klitten & das niet moooi !
de volgende dag als je haar weer los is met krullen, mouse inbrengen
is echt koél & daarna haarlak. je hoofd voorover doen & dan inbrengen
meeer volume geeft dat! xx

Gaat bij mij niet lukken, ik was mn haar elke ochtend, dan zijn de krullen er al lang weer uit denk ik. Maar ik denk dat als je dan een keer een avondje krullen wilt, dat je dan ´s ochtends zo´n knot kan maken en dat je ze dan ´s avonds hebt. Ik heb het nu iig gemaakt, zo´n knot.

Als je nat haar hebt of een beetje handoekdroog en dan bijv 2 vlechten maak en er mee gaat slapen heb je zekr weten krullen!
alleen dan kan het wel wat vies opdrogen dus je kan beter w88 tot het byna droog is … maar als je je haar draait tot een knot met een beetje nat haar kan ook wel ja, of met een krul/stijltang proberen!
ik heb slag maar wil geen krullen dus x’D

Had t met die vlechtjes gedaan pas… doe dat dus NIET
dan krijg je een hele pluizge krullen!!
jemoet met licht vochtig haar allemaal knotjes draaien, heb ik va nde H&M site, dan heb je echt, woeiiii veel krullen! maar wel een beetje pluizig…
hoekrijg je dat pluizige dan weg?

als je heel stijl haar hebt denk ik dat het pluizige wel meevalt
misschien met mouse haarlak? VOLUME!! :stuck_out_tongue:

het werkt beter als je het doet met nat haar en dan zo laat opdrogen in een knot en mee slapen;)