Hoe jaloers kan een jonge zijn...

Niemand kan fatsoenlijk reageren dus hij’s verwijderd :slightly_smiling_face:

faq die mense die zo qq dom reageren + mij slet gaan noemen.

Oke

Is het je vriend of gewoon een vriend?

Ik neem niet eens de moeite om het te lezen, zo beroerd staat het er.

Dat laatste vind ik altijd onzin, dat mensen dingen onder hun post gaan zetten als “Je hoeft niet te reageren, je snapt het waarschijnlijk toch niet”. Waarom POST je het dan als een nieuw topic? Dump het dan in “Hier kan je alles over HEM kwijt! LUCHT JE HART” of zo’n dergelijk topic.

OT:
Is het idd je vriendje of een gewone vriend? Ik neem aan je vriendje?!
Als 't je vriendje is, zeg hem dan hoe irritant het is en vraag hem waarom hij zo jaloers is. Heeft hij rare verhalen gehoord, is hij zelf zo onzeker of vertrouwt 'ie je gewoon niet. Misschien kunnen jullie er dan afspraken over maken, want het is natuurlijk erg vervelend als hij altijd zo chaggo reageert. Succes!

tja

Ga je vriend toch jaloers maken.

goh vervelend, joh.

echt verveluuuuuuuuuuund

en hoe ga jij misschien òm met die jongens?

Mooi zo.

Ik ga om met die jongens als vrienden serieus
hij heeft nooit wat naars gehoord ofzo hij vin gewoon niet leuk dak met veel jongens omgaa T___T
ik ben niet zo een sletje die de heletijd aan allejongens zit
nee ik geef ze alleen een knuffel als ze weggaan
voor de rest zit ik niet aan ze en hun ok niet aan mij

Ik zou ook stront jaloers worden als mijn vriendje een knuffel geeft aan een ander meisje. Ff serieus. Dan zou ik gek worden: waarom? OMDAT IK VAN UM HOU!
Daarom. Daarom is hij ook jaloers.
Vind je het gek?
En jij zegt wel heel leuk dat je geen sletje bent. Maar zo ben je dat dus weeeeeeeeel.____.

Gast dat is puur vriendschappelijke knuffel , wil je nu beweren dat ik een slet ben ?
ga eerst even opzoeken wat dat betekend van een knuffel word je geen slet, eh debiel.

Hoe voel jij je als je vriend een knap meisje omhelst?

Nou dat voelt hij waarschijnlijk ook zo.