Hoe jaloers ben jij?

Same here.

Ik ben ook wel best jaloers, maar laat het niet vaak merken aan mijn vriend. Wanneer we bijvoorbeeld op een bankje ‘mensen zitten te kijken’ en hij over andere meisjes zegt dat ze bijvoorbeeld een lekker kontje hebben ofzo, dan praat ik gewoon met hem mee. Ik heb eens aan hem gevraagd of hij vindt dat ik jaloers ben en hij zei: ‘Nee, helemaal niet!’ Omdat ik met hem meepraat :slightly_smiling_face: Maar ik ben wel soms jaloers op vriendinnen van hem enzo, omdat ik altijd bang ben dat hij hun leuker zou vinden dan mij. Omdat hij weleens gezegd heeft dat ik soms saai ben. (wanneer ik eventjes niet even vrolijk ben als anders)

Ik kan best jaloers zijn als hij bijvoorbeeld constant over een ander meisje praat of als hij een meisje nastaart op straat.

Verder vertrouw ik hem wel en mag hij alleen uitgaan met vrienden enzo. Daar heb ik geen problemen meer. Ook praat hij veel met andere meisjes via internet.

Ik denk dat ik het alleen vervelend vind als ik niet de meeste aandacht krijg.

haha, natuurlijk is dat niet leuk om te horen,
ik zou ook jaloers worden hoor :wink:.
mijn vriend moet daar ook niet teveel over zeggen, anders kan ik behoorlijk dwars gaan doen. Maar meestal zie ik na een tijdje ook in dat het onzin is en dat ik ook weleens naar andere jongens kijk.

Ik ben echt jaloers met een grote J. Heel kut, ik zou het liever allemaal wat makkelijker nemen, maar dat gaat niet :confused:

Ik vind het mezelf niet erg jaloers en ook niet claimerig. Maar er is wel een chick die de hele tijd wil afspreken met vriendlief en dat vind ik heel irritant (omdat ze veel gemeen heeft met m. ja ik ook met m, maar zij nét de andere dingen zeg maar) en bij haar is het gewoon zo obvious dat ze m wil. Maar ik heb verder geen problemen als hij op een vriendschappelijke manier omgaat met vrouwen. Ik vertrouw hem.

Ik ben heeeel snel jaloers! … Toen het uit was en m’n ex ging met iemand anders merkte ik dat wel! (want ik was nog verliefd op hem…) En nog wel een paar dingen… :wink:

Ik ben heel snel heel erg jaloers, slechte eigenschap.
Ben er ook niet trots op, maar ik kan er weinig aan veranderen.

Ik ben vrijwel nooit jaloers. Ik weet gewoon dat ik leuker ben dan al die meisjes waar hij mee om gaat.

hetzelfde :pensive:

ooh hij heeft dan zo’n ‘Beste vriendin’ maarja die mag ik natuurlijk helemaal niet
want ik denk dat zei hem gwn leuk vind :blush: dus elke keer als ik haar tegen kom op school, denk ik: ieuw bah slet :blush:

Weet je daar moet je je echt niets van aan trekken. Als hij haar had gewild of zij hem hadden ze nu allang iets.
Ik ben de beste vriendin van een jongen en zijn vriendin doet ook super kut tegen me en mag me niet terwijl ze me niet eens kent. Alleen maar omdat ze denkt dat ik haar van hem afpak. Dat is echt niet leuk.

opzich valt het bij mij nog wel mee, soms grap ik wel eens van pas op voor de meisjes op je school :stuck_out_tongue: of dat ik bang ben dat ie die leuker vindt xD

alleen hij heeft keer om mij te plagen gezegd dat ie yolanthe wel in zijn bed zou willen hebben liggen… dus ik kan yolanthe schieten xD

en hij heeft een meisje op msn die al haar problemen bij hem legt enzo… en dan krijg k wel een beetje iets van ieh :stuck_out_tongue: maar ik ken der ook en zij is toch veel te jong voor um… hij wilt der niet eens xD

hij wilt mij =D dus heb geen redenen om jaloers te zijn =D
ja ik was jaloers op zijn beste vriend, mijn vriend woont 3 uur reizen bij me vandaan dus zo vaak zie ik hem niet en hij ging toen heel vaak met zun vriend weg, dan was ik beetje jaloers dat hij hem zo vaak zag en mij niet (A) xD

ja ik ben jaloers haha.
vooral als hij begint over z’n ex.
of als hij zegt : daar waren echt hele mooie meisjes.
Ik weet wel dat hij mij leuk vind, maar toch.

ik denk dat die vriendin jouw idd als concurentie ziet, want jij bent natuurlijk heel vaak bij hem en tja, je bent ook 'n meisje
mss denkt ze dat je stiekem verliefd op hem bent ofzo =P

ik heb t zelf ook hoor,
mijn vriend heeft ook meerdere vriendinnen
en oeh, ik ken ze niet maar vind t bitches XD

nou ik ben echt heeell erg jaloers… :frowning_face: en vind t zo vervelend voor hem… hij denkt natuurlijk weer dat ik hem niet genoeg vertrouw enzo… maar ik ben inderdaad dus ook bang dattie andere meide leuker gaat vinden dan mij… :crazy_face: ookal zegtie dattie alleen mij wil en mij “perfect” vind enzo… en t gaat gewoon niet weg, wordt er gek van

:thinking:

:thinking: