Hoe jaloers ben jij?

Je hoeft het niet altijd te laten merken aan je vriend dat je jaloers ben?
Maar hoe jaloers ben je eigenlijk?
Ik betrapte me er gister op dat k het al niet leuk vind als hij zegt dat er wel mooie meisjes waren op n verjaardag (terwijl ik er zelf na vroeg, hoe dom xD)

XDD
ik zou ook jaloers worden hoor :stuck_out_tongue:
ik wordt trouwens snel jaloers
als die al naar andere meisjes kijkt
dan vraag ik hem al waarom
maar ik ben daarmee opgehouden (:

Ik ben heel snel jaloers. Bwaha en ik ben er zeker niet trots op. Zou het graag niet willen hebben maar ja. Het is nou eenmaal zo.

Ik word niet zo snel jaloers, tenzij iemand hem begint te stalken (wat enkele keren gebeurd is)

Ik ben echt totaal niet jaloers :cold_sweat:. hij mag echt doen wat hij wil met meisjes omdat ik weet dat hij best wel erg kan zijn maar daar niets mee bedoelt en dat hij mij echt bij uitstek het leukste vind.

Vind het alleen wel heel irritant als meiden denken mij jaloers te kunnen maken door expres constant met mijn vriend te willen knuffelen terwijl ik erbij sta (en dan naar mijn reactie kijken) :laughing:. maar das geen jaloezie, das omdat zij proberen mij te provoceren. *-)
Maar het leukste vind ik dan meestal om er juist niet naar om te kijken en ze door te laten gaan totdat ze hem proberen te zoenen ofzo en dan keihard afgewezen en uitgelachen te laten worden door mijn vriend.

ik denk niet dat ik jaloers ben… maar ik denk dat jaloers zijn ook heel veel met vertrouwen te maken heeft…
dat je vertrouwt dat je vriend jou echt de allerleukste vindt en dat ie alleen maar jou wilt :slightly_smiling_face:
als je 'm niet vertrouwt, ben je eerder jaloers
(denk ik)

Ik ben niet jaloers, maar ik vind het lastig om te vertrouwen. Is net zo kut.

Ik vertrouw 'm wel maar ben wel jaloers. Maar nog ‘gezond’ jaloers. Niet dat ik 'm geen seconde alleen laat op een feestje omdat ik denk dat iemand anders ermee gaat flirten. Maar als hij met een mooi meisje praat , is het een beetje onwennig voor mij , hoewel hij me altijd verzekerd dat hij me de mooiste vindt , haha :grinning: àch hij is ook wel best jaloers.

Niet eens zo heel erg
Wel wat, maar hij ook (10x erger dan)

Jaloezie in een relatie is NOOIT leuk, en dan heb ik het over extreem.
Mijn ex was éxtreem jaloers, hij werd al wild als een jongen naar mij keek, en hij keek doodleuk naar andere meiden. Ik heb er nog nooit wat van gezegt. Omdat, ik er bang voor was. Naderhand heb ik het toch maar uitgemaakt, het werd niet meer leuk. Meneer checkte mijn telefoon, gemiste oproepen, smsjes, mailtjes, MSN gesprekken ect.

Ik ben heel erg jaloers :cold_sweat:

Ookal is hij niet van mij… :thinking:

Ik word best wel snel jaloers ;$
Kan er ook niks aandoen haha

Ik vind het altijd erger als hij helemaal niet jaloers is… Maar zoals hierboven gezegd is te veel is ook niet goed.

Tja en ik - hihi… Volgens mij gaat het nog wel :grinning:

ik ben zelf totaal niet snel jaloers.

Nietlulligbedoeld, maar ik vind het een beetje triest, van die meisjes die zo snel jaloers zijn. ik bedoel kijk ik vind het gewoon normaal als je liever niet hebt dat je vriend in zn eentje afspreekt met een meisje bijvoorbeeld, maar sommige die gaan zo ver dat ze bijna tegen een jongen schreeuwen; ZEG DAT JE VAN ME HOUDT, ZEG DAT JE ME MOOI VIND! echt serieus, ik heb meiden meegemaakt die daar gewoon waar iedereen bij is zo tegen hun vriendje gaan praten. ze spreken dan nog net niet die woorden uit maar iedreen ziet dat ze dat eigenlijk bedoeld.

dat is gewoon triest.

Thesame… <_<

Ik ben écht snel jaloers.
Kan al chagrijnig worden van een berichtje op hyves, of als een meisje “hoi” tegen hem zegt.
Maar dat heeft ook heel erg met vertrouwen te maken dusja.

hahaha ik ben ook zo jaloers he.
kijk als ik een vriendje heb. wil ik na een paar maand wat rust zegmaar. een pauze.
maar oke na die pauze zijn we niet meer bij elkaar teruggekomen.
nu heeft hij een ander.
en ik ben zooooooooooooo jaloers.
bah.

ik heb gelukkig een vriendje die echt heel erg weinig met andere meisjes omgaat enzo, maar àls er wat is om jaloers op te worden dan ben ik 't wel best snel denk ik, oepss

Dat wou ik net zeggen :grinning_face_with_smiling_eyes:

nou heb jij mazzel, mijn vriend zit op andere school als ik en gaat ALLEEN MAAR met meisjes om, it drives me crazy vooral omdat het meisjes zijn die zo schynheilig zijn en over me praten, blehj it sucks.