Hoe is mijn eerste Mangatekening?

Mijn moeder ook XD

OT: mwa… niet zo.

Hier wordt het een beetje uitgelegd.

Je kunt ook van die boeken kopen waarin het allemaal stap voor stap wordt uitgelegd, en probeer je die eerst na te tekenen ofzo en dan ga je daarna zelf iets uitproberen (:

Ik weet niet,het gezicht is wel oké alleen het onderlijf wat meer manga achtig maken denk ik … maar veder wel goed voor een beginner =D

ik vind het wel goed voor een beginner hooor! :open_mouth:

het hoofd is wel goed gelukt het lichaam minder maar ja nog even oefenen
het lichaam lukt mij ook nog steeds niet XD

Idd, en ik kan het al helemaal niet dus het is alsnog beter dan mijn tekeningen xD

Ik vind het wel goed voor een beginner, alleen moet je nog een beetje oefenen. Ik kan het trouwens al helemaal niet.

Manga is wel mooi
maar je doet het te recht vind ik

blijven oefenen, voor het begin is het best goed!

Ik vind het voor een beginner ook wel goed hoor, ik probeer ook manga’s te tekenen (ik ben ook net begonnen) en ik vind het nog best moeilijk maar dit vind ik heel knap gedaan… jha er zijn dingen die je beter kan doen maar dat heb ik ook… Bij mij kloppen de lijfen ook niet echt gewoon blijven tekenen en je zult zien dat het beter word :wink:

deze vind ik ook lelijk.

hij is veel te strak ;s

Voor de eerste keer vind ik het wel goed.
Ik denk dat je meer op het lichaam moet gaan oefenen.

Ik vind het heel schattig =)
Misschien helpt dit je verder?
Klik
Het is wel allemaal in het engels…

voor een tweede poging is het nog vrij goed, veel oefen en het lukt vanzelf.
trouwens niet luisteren naar mensen die allee maar zeggen “lelijk” ,
jij hebt er toch niks aan dat zij het niks vinden

De houding klopt niet precies, veel youtube filmpjes kijken how to draw manga!
Egt waar daar ga je al stukken beter van tekenen! en die manga boeken, daar leer je ook veel van!

-

Zo veel beter dan mijn eerste paar tekeningen! Ik vind het ook niet echt mislukt, alleen de verhoudingen kloppen niet helemaal.
Ik haal steeds manga teken boeken e.d uit de bieb enzo, maar mijn ’ niveau ’ gaat niet meer omhoog, heel irritant.

Waarom zeggen sommige meteen lelijk dit lelijk dat? jullie kunnen ook opbouwende KRITIEK geven.

Misschien kun je - als je verder wilt oefenen - eens een boek van christopher hart uit de bieb halen. Die gebruik ik zelf ook, en je kunt er heel opbouwend mee werken.

Ik heb ook een boek van Christopher Hart, die boeken zijn echt ontzettend handig (ook handige tips hoe je de verhoudingen goed kunt doen)! En filmpjes op youtube en andere tutorials zijn ook handig.