Hoe is dit te combineren.

Dag meiden:),

Ik wil graag een topic starten waarbij we elkaar kunnen helpen iets te combineren:P
Jullie hebben vast ook wel eens dat je iets koopt wat super leuk is, of gewoon bij je past, maar het gewoon een eeuw in je kast blijft liggen omdat je niet weet waar je het mee kunt combineren?
Nou ik in iedergeval wel:P
Mijn idee is nu dat ik begin met iets te posten, en dat de volgende die reageerd, de outfit afmaakt en ook eventueel iets vanzichzelf post om door iemand anders weer te laten combineren.
Nou ik hoop dat t een beetje gaat lukken:D

Groetjes Lin.

http://img221.imageshack.us/img221/5847/truitje.jpg

Dit truitje. Je kan er natuurlijk heel simpel een spijkerbroek onder doen en klaar, maar kunnen jullie iets leukers bedenken?
Broek, schoenen, eventueel sieraden of een shawl??
Kus

Daar is het mix en match met miskopen subforum al voor?

Hmm een spijkerrokje ipv een spijkerbroek?

oh maar ik vind het geen miskoop hoor:) ohja rokje kan ook, meer suggesties?

daar hebben we al een heel subforum voor…
beetje overdreven

welke dan?

^ :grinning_face_with_smiling_eyes:

Nu moet je eens goed lezen of nadenken en dan *ping* heb je een antwoord.

Mocht dat niet lukken, koop een bril of doe een IQ test, zodat je zeker weet dat je IQ vergelijkbaar is met dat van Bonnie St. Clair.

Klik.

:'3
Dan zet je er toch bij dat het GEEN miskoop is, maar je gewoon combineer suggesties wilt?

Misschien is Miiamore een beetje kribbig vandaag.

doe normaal miamore
laat maar meiden
is duidelijk dat jullie niet erg behulpzaam zijn
en wrom zou ik er specifiek bijmoeten zetten dat het GEEN miskoop is, als t n miskoop was had ik m weggedaan. en t liijkt me duidelijk dat ik combineer opties wil anders vroeg ik daar niet overduidelijk om?
kan iemand dit topic sluiten?

:yawning_face:

Een grijze skinnyjeans ofzo.
en dan laarzen eronder =)
en een sjaal ofzo.

Omdat dit thuis hoort in dat subforum.

Ik zou het daar wel plaatsen anders word het Fashion subforum zo chaotisch.

@Yeahlindaa: er wordt een beetje bot gereageerd maar je reageert ook wel een beetje zielepieterig terug hoor ; )
Maar dit hoort écht in het miskoop-forum. Daar staan bijna nooit echte miskopen, want echte miskopen, daar denk je niet eens meer aan ; )
Gewoon de dingen die in je kast blijven hangen omdat je niet weet hoe je t moet combineren dus.
Ofwel, dit is écht iets voor dat forum!

Je moet de link van je topic even in het ‘dit topic mag weg’ (of hoe het ook heet) topic zetten.

Sorry, maar hier moest ik even om lachen :grinning_face_with_smiling_eyes:

slotje?