Hoe in Mariaheide komen??

Ik wil heeeeeel graag naar Monster of Mariaheide (festival) , maar ik heb geen idee hoe ik er moet komen, omdat het station daar gesloten is en ik weet eigenlijk niet hoe ik er nu kan komen, want ik kan zelf geen vervoer regelen =( Dus misschien iemand die mij kan helpen? =) Ik woon trouwens in de buurt van Eindhoven.

Xx alvast bedankt!

(p.s. ik wist niet zo goed waar ik dit moest plaatsen, dus sorry als het hier niet thuis hoort ;P)

Gaan er geen speciale bussen heen?
Dan kun je tegen betaling vanaf eindhoven of ergens in de buurt misschien wel opstappen…

9292ov.nl, en dan trein uitzetten, dan neemt als het goed is alleen bus/tram/metro etc.

ja er staat busdienst naar monsters. Kijk daar even… staat gewoon op de site

http://www.monstersofmariaheide.com/monstertours hoppa

die gaat alleen van Mariaheide naar Eindhoven, niet andersom…

heb ik al geprobeerd =(

Taxi misschien? Best prijzig, maar als er geen andere oplossing is…

Er staat een adres op de website, vul dat in op 9292.nl en tadaa? :stuck_out_tongue:

dat kost ongeveer ¤73.39 , dat is wel een beetje heel erg prijzig voor mij doen=\

ga het nu proberen, daar had ik nog niet aan gedacht :wink:

dan 9292ov.nl inderdaad en zou je eventueel met die bus terug kunnen…

Ik heb nu een bus naar Veghel gevonden, dat ligt naast Mariaheide, nu nog kijken of ik vandaar uit naar Mariaheide zelf kan, maar bedankt voor de tip =)

Als je aan de goede kant van Veghel kunt komen is dat prima te lopen toch?

Is ongeveer een uur lopen, dat zou niet zo erg moeten zijn, want loop niet in mn eentje, dank je =D

Oh ik dacht meer aan 20 minuten ofzo, als je echt al aan die kant van Veghel kunt komen (maar dat kan misschien ook niet). Maar graag gedaan! :stuck_out_tongue:

de 157 Oss gaat gewoon door Mariaheide heen die rijdt vanuit eindhoven zit ik elke dag in
kijk anders even op www.arriva.nl

is er geen buurtbus?