Hoe in contact met hem komen?-_-

Heeee.
Ik heb hier al een paar keer gepost over een jongen die ik leuk vond( van school). Maar dat heb ik nu wel zo’n beetje opgegeven, ik ken hem niet…was alleen voor z’n uiterlijk gevallen, en hij vindt iemand anders al leuk dus…;S. Maar 2 weken geleden had ik stage…en daar was echt een hele leuke & aardige jongen. Hij liep er volgens mij ook stage, en elke keer als ik hem tegen kwam lachte hij, en zei ‘hoi’ enzo… Oké niet heel bijzonder natuurlijk, maar ik vindt hm achteraf best wel heel leuk :$. Ik moest elke dag tot half5 stage lopen, en 1 x bleef hij wachten, en keek heel de tijd ofdat ik eraan kwam, toen ik klaar was zei hij weer hoi… en ging roken buiten. Ik ging ook naar buiten, en liep naar mn fiets…toen zei die; suc6 met fietsen ofzoiets. Maar dat is echt alles, verder zag ik hem niet vaak, en hij was ook bezig…dus we konden niet praten :frowning_face: Maar het probleem is dus; Ik weet zijn naam niet, heb heel fb al afgezocht, maar ik kan echt niks vinden :’(… Ik loop geen stage meer, dus kom er niet meer. Moet volgende week wel terug voor een formulier, maar dat is dinsdag…& dan is hij er niet. Óf ik ga woensdag:P…maar wat dan? moet ik naar hem toe gaan lopen, als ik hem zie? Dat is toch ook raar… Ik weet het echt niet…en ik doe echt zielig volgens mij ^^ Maar ik vind het echt een hele leuke jongen, en wil hem beter leren kennen…
Pfff als iemand tips heeeft? thanks. :slightly_smiling_face:

Hij was wel in ieder geval geïnteresseerd in jou, anders zegt hij je niet gedag enzo terwijl jullie daarvoor nooit gesproken hebben. Geen idee hoe je nu nog in contact met hem kan komen. Als je hem ziet gewoon ook hoi zeggen en een gesprek aangaan.

ik zou gewoon woensdag gaan en hem ‘‘toevallig’’ tegenkomen. En dan iets zeggen in de richting van ''Hee loop je nog steeds stage hier? en hoe het gaat etc.
en dan weer van: ‘‘Ik heet trouwens *naam*’’

Ja dit is wel een goeie! of je moet gewoon zo iets doen wat je altijd in films ziet: woensdag binnen komen lopen met bijv. stapel papiere, en als je hem ziet, laat je ze prongelijk vallen. dan komt hij je vast wel helpen oprapen haha.

Dan ga je woensdag ja, en anders vraag je op dinsdag aan iemand ‘he, werkt die ene jongen hier nog?’ en dan vraag je zijn naam of zoiets.

Oke bedankt voor jullie reacties! :slightly_smiling_face:
Ik ga denk ik gewoon woensdag, omdat dat de enige kans is om hem tegen te komen. Hebben jullie daar nog tips voor? Hoe ik met hm in gesprek moet komen? Want ik durf dat meestal echt niet zomaar uit mezelf:S Enn die tip van die stapel papier… :stuck_out_tongue: dat lukt denk ik niet, want et is een verzorgingstehuis, hij zit ook weer op een hele andere afdeling. Of zou ik gewoon gaan als hij bijna klaar is? rond half 5 dus. En dat we elkaar toevallig buiten tegenkomen?! ikweet het echt niett…

Wat UonlyLIVE zegt. Dan inderdaad tegen het einde gaat, en als je hem ziet gewoon Hooi zeggen, vragen hoe het gaat met zijn stage daar, hoe lang hij nog moet. En zeg je: Ik heb mij trouwens nooit voorgesteld, dan stel je je voor, desnoods met hand geven :stuck_out_tongue:. Dan kun je natuurlijk wat beginnen met praten hoe jij de stage vond enz, om een gesprek aan te knopen. Dan kun je zeggen: Heb je ook Facebook? Want zal je hier waarschijnlijk niet meer tegen komen.

Dat kan nooit mis gaan!