Hoe in contact komen?

Heey meiden,
Sindskort zit ik op stijldansen… En er is zo een hele mega knappe jongen… En je moet om de beurt kiezen dus eerst de jongens een meisje en dan de meisjes een jongen enzz… Okee maar toen kwam die dus naar me toe! Ik dus helemaal blij haha… Naja hij keek me dus de heletijd aan… Ik ook naar hem (: Hij is zo schattig :grinning: Maar toen moesten de meiden die alleen moesten dansen een jongen kiezen… En natuurlijk werd hij uitgekozen ): En toen keek die echt zo naar me van mweeh ik wil niet met dat rare kind dansen haha netzo van ik wil alleen met jou dansen . Zo cute…

Maar Moet ik de volgende keer ook naar hem toe lopen of is dat raar?
xx Sorry voor zeik verhaal…

Nee, dat is niet raar. Gewoon naar hem toelopen.

Niet geschoten is altijd mis.

Jaa inderdaad (: Nog iemand een mening?

Jullie krijgen de opdracht naar een jongen toe te lopen, dan is het toch helemaal niet gek dat je naar hem toe loopt, je moet toch naar iemand toe lopen waarom dan niet naar een leuk iemand…?

Haha jaa inderdaad… Maar ikk dacht misschien is dat wel een beetje vaag haha maar nee dus (:

Kijk eens naar je naam, misschien kun je daar wat mee

Hahaha

Gewoon naar hem toe gaan! Hij gaat niet voor niks ook naar jou toe

Je nickname zegt het helemaal…YOLO! (’: Ga gewoon naar hem toe.

Haha jaa inderdaad yolo!(: Ik ben gewoon naar m toe gelopen. En we moesten een half uur met dezelfde jongen dansen yeah goede moment uitgekozen! Alleen is die wel een beetje heel erg verlegen!): Maar t komt wel

Maar hou kan ik m laten praten? :s

Geef hem een pilletje waardoor hij gaat praten.
Nee begin gewoon zelf met praten, het kan best zijn dat als hij je wat beter leert kennen dat hij vanzelf ook meer gaat praten. Geef hem de tijd.

Haha even iets tussendoor ik heb zn nummer we appen wel eens … Maar in real durft die nogsteeds bijna niks te zeggen…
Nu hadden we dus gala en we stonden aan de bar… En toen keek die even snel naar me dus ik keek terug toen keek die mega snel weg en toen keek die weer hahaha ik weer kijken en toe lachte die naar me…
Hier heb ik nog niks aannn :flushed:
Zal ik dan toch de eerste stap moeten nemen?

Up Up Up

Als hij echt verlegen is kun je misschien proberen om voorzichtig een eerste stap te zetten. Het is echt een cliché dat meisjes geen eerste stap mogen zetten.
Gewoon doen!