Hallo allen,
Allereerst mijn excuses voor het aanmaken van een account, omdat ik een ‘mannelijke-lid’ ben. Nou zullen jullie je vast afvragen, wat doe ik hier? ^@#$% een eind op, misschien hebben jullie dan gelijk, maar ik zit momenteel met iets en dacht dat toch eventjes hier te vragen dan andere forums waar ik niet echt serieus wordt genomen, maar goed… Zal het hier proberen.
Goed, ik ben een jongeman dat studeert aan het Hogeschool van Amsterdam, telkens en maar telkens zie ik altijd klasgenoten of jongens, dat meiden gewoon durven aan te spreken, een leuk babbeltje doen, praten, uitgaan, etc, etc… Heb zelf nooit een vriendin gehad, was maar altijd onzeker en verlegen, doordat ik vroeger ooit eens met een meid af ging spreken van internet, maar halverwege gekomen, begon ze samen met haar vriendinnen keihard te lachen en mij te kleineren en werd o.a ‘lelijkerd’ genoemd, etc. Dit is inmiddels al nu 6 jaar geleden, maar de angst volgt me nog steeds, waardoor ik een meid gewoon bijna niet durf aan te spreken. Kan me zelf nauwelijks in de spiegel aankijken of dat ik een foto zet op Facebook/Whats’App.
Nou ben ik een jongen dat totaal niet van uitgaan/blowen houdt, ben maar 1x in mijn hele leven uit geweest met wat vrienden, maar dat beviel mij niet, zoveel vrouwen dat ik er gewoon zenuwachtig van werd, (ben best onzeker/verlegen, niet echt mannelijk, maar goed…).
Krijg elke keer te horen, ‘op elk potje, past een deksel’. Nou, denk dat ik als ‘deksel’ te klein ben, want zit er telkens naast. Bestaan er vrouwen dan niet alleen naar het ‘plaatje’ kijkt, maar naar de innerlijke van de man? Want momenteel weet ik het niet meer.
Alvast hartelijk dank voor jullie reactie’s en nogmaals mijn excuses, dit is en zal de enige post/topic zijn waarop ik zal reageren. Alvast bedankt…
Groet,
EenzameMan