Hoe iemand vinden...

Hallo allen,

Allereerst mijn excuses voor het aanmaken van een account, omdat ik een ‘mannelijke-lid’ ben. Nou zullen jullie je vast afvragen, wat doe ik hier? ^@#$% een eind op, misschien hebben jullie dan gelijk, maar ik zit momenteel met iets en dacht dat toch eventjes hier te vragen dan andere forums waar ik niet echt serieus wordt genomen, maar goed… Zal het hier proberen.

Goed, ik ben een jongeman dat studeert aan het Hogeschool van Amsterdam, telkens en maar telkens zie ik altijd klasgenoten of jongens, dat meiden gewoon durven aan te spreken, een leuk babbeltje doen, praten, uitgaan, etc, etc… Heb zelf nooit een vriendin gehad, was maar altijd onzeker en verlegen, doordat ik vroeger ooit eens met een meid af ging spreken van internet, maar halverwege gekomen, begon ze samen met haar vriendinnen keihard te lachen en mij te kleineren en werd o.a ‘lelijkerd’ genoemd, etc. Dit is inmiddels al nu 6 jaar geleden, maar de angst volgt me nog steeds, waardoor ik een meid gewoon bijna niet durf aan te spreken. Kan me zelf nauwelijks in de spiegel aankijken of dat ik een foto zet op Facebook/Whats’App.

Nou ben ik een jongen dat totaal niet van uitgaan/blowen houdt, ben maar 1x in mijn hele leven uit geweest met wat vrienden, maar dat beviel mij niet, zoveel vrouwen dat ik er gewoon zenuwachtig van werd, (ben best onzeker/verlegen, niet echt mannelijk, maar goed…).

Krijg elke keer te horen, ‘op elk potje, past een deksel’. Nou, denk dat ik als ‘deksel’ te klein ben, want zit er telkens naast. Bestaan er vrouwen dan niet alleen naar het ‘plaatje’ kijkt, maar naar de innerlijke van de man? Want momenteel weet ik het niet meer.

Alvast hartelijk dank voor jullie reactie’s en nogmaals mijn excuses, dit is en zal de enige post/topic zijn waarop ik zal reageren. Alvast bedankt…

Groet,

EenzameMan

Jongens zijn hier niet toegestaan, doeiiii

Oke, mijn excuses.
Dan kan dit topic wel op slot.

Fijne avond allen.

Natuurlijk bestaan die! Die meid die jij zes jaar geleden hebt ontmoet, dat is gewoon zwaar kut…dat soort mensen zul je altijd tegenkomen.

En je kunt proberen om via datingsites in contact te komen met anderen?

een jongen dat

Het komt wel goed maar nu mag je weer uitloggen en weg

nee zulke vrouwen bestaan niet

hoi eenzame man

HAHAHA ja

Ik voel me ook een kleine deksel

Hoii wat rot dat je je zo onzeker voelt, ik herken het eigenlijk wel! Ik zou toch proberen om van je angst af te komen, door wél uit te gaan, en als je dit echt niet durft kun je misschien ergens aan je zelfvertrouwen gaan werken met bijv. een cursus?
Ik ben zelf niet echt onzeker, maar spreek niet zo snel iemand aan. Daardoor vond ik uitgaan eerst ook niet zo leuk maar je moet gewoon zorgen dat je je een beetje op je gemak gaat voelen. Daarna vind je echt wel iemand. Veel succes, en jongens zijn hier trouwens verboden maar ik wilde je toch proberen te helpen!

We weten allemaal dat jongens hier niet toegestaan zijn, maar een fatsoenlijk antwoord kan hij wel krijgen toch?

Tuurlijk zijn er zelf nog vrouwen die naar het innerlijk kijken! Probeer anders om eerst met wat vrienden ergens wat te gaan drinken bijv. een kroeg of een loungebar. Daar kan je ook gewoon lekker zitten met je vrienden. Ook wat hierboven is genoemd, een cursus om zelfverzekerd te worden, dat helpt. De datingssite werd ook genoemd. Via internet gaat alles makkelijker dan in het echt. Stuur een berichtje naar een vrouw die je wel ziet zitten.

Over die meid die je 6 jaar geleden heb ontmoet, dat is echt bad luck… Klinkt heel rot, maar het is wel zo… Niet iedereen zit zo in elkaar en jammer genoeg moest jij nou net weer zo’n iemand tegen komen… Probeer haar te vergeten en je te focussen op je doel. Verleden achter je laten en je gewoon richten op wat er komen gaat. :slightly_smiling_face: Succes!

[/b]

Ik voel een match met TS

lol

Vooral dat laatste. Ik zit in een klas met 23 jongens en er zijn een aantal die weleens over meiden praten. Maar die kijken alleen naar het uiterlijk. Dat is het enige waar ze over praten.

NEE DAN BEN JIJ HET KLEINE POTJE

dit klinkt fout

Ik vind het zo raar dat mannen serieus denken dat vrouwen alleen naar uiterlijk kijken. Echt dankjewel :’) Misschien heb je als man dan gewoon een lelijk innerlijk en uiterlijk.

Jongens zijn niet toegestaan op Girlscene.