Hoe iemand vinden voor trio tijdens uitgaan?

Hoi iedereen,

Mijn ‘friends with benefits’ en ik willen een keer een trio proberen met een ander meisje erbij.
Maar we willen het niet regelen via een website (oid) en ook geen vriendin van mij of hem.
Daarom hadden we besloten om iemand te zoeken tijdens het uitgaan.

Heeft iemand hier ervaring mee? Hoe benader je iemand en kom je erachter of die ook openstaat voor een trio? Tips?

Sorry als hier al een topic over bestond, maar ik kon het niet vinden.

Alvast bedankt X

Wat…
Lijkt me nogal raar om gewoon op iemand af te lopen toch. Ik denk niet dat je tijdens uitgaan echt op het onderwerp trio komt :'D
Of hij moet met een meisje zoenen en haar uitleggen dat jullie fwb zijn. Al denk ik dat hij eerder een glas drinken in zijn gezicht krijgt dan een trio.

Of je moet naar clubs gaan die daar echt voor zijn bedoeld. Swing/parenclub.

Ja ik vond het ook een beetje raar haha. Hij zei dat ik bijv. moest vragen of ze wel eens een meisje had gezoend ofzo en vanuit daar verder gaan of ik moest haar gwn gaan opgeilen.
Maarja eh als een random persoon dat bij mij zou doen zou ik het ook raar vinden en er niet op ingaan.

Tja sommige mensen krijgen het wel voor elkaar dus het is wel mogelijk :’)

Oh jij mag het nog gaan regelen ook :'D

Ik heb ook wel eens de optie gehad. Alleen dat was meer omdat ik mee uit gevraagd ben door meiden en dan vertelde dat ik daar was met mijn vriend.
Alleen echt gewoon zelf regelen… Nee geen idee.

Haha ik ben ook een keer benaderd daarvoor en toen dacht ik echt: wtf :’). Dus er zijn wel mensen die gewoon rondvragen maar de kans dat je dan iemand vindt die daar toevallig voor open staat is wel klein denk ik!

Ik zou toch echt zoeken via een site voor dat soort dingen of je moet heel goed aan mensen kunnen zien tijdens het stappen dat ze dat wel zouden willen proberen… :sunglasses:

Waarom regelt ie het zelf niet? :")

Ja hij gaat t zelf ook wel proberen, maar ik moet ook wel een poging doen. Dus daarom dacht ik misschien had iemand tips haha.

Zie het al voor me, random naar een totaal vreemd meisje toe stappen ‘hee jij daar, heb je wel eens met een meisje gezoend en wil je een trio met ons?’. Lijkt me geen briljant plan :’)

Ik zou dan eerder nog naar van die clubs gaan waar mensen komen om een seks partner te vinden. Of via internet, of iemand die je al kent en daar misschien voor open staat. Ik denk niet dat je in een normale club snel iemand vindt.

Waar woon je ergens ik doe wel mee xD

ik zou zeggen; zoek een meisje dat al een beetje te diep in t glas heeft gekeken. Moet makkelijk te vinden zijn bij uitgaan lijkt me? En t kan nooit moeilijk zijn om zo iemand te herkennen hahaha. :beer: