Hoe iemand duidelijk maken dat hij echt veel voor je betekent.

Ik heb sinds kort een vriendje waar ik nu al veel van hou, in mijn vorige relaties werd er vaak tegen mij gelogen en was daar wel zo’n beetje klaar mee. In deze relatie was ik voor het eerst niet bang, voor het eerst had ik echt een goed gevoel! Hij maakt me altijd aan het lachen en ik wil het liefst 24/7 bij hem zijn. Alleen er is een probleem… Zonet reageerde hij niet op mijn apps, ik vond dit al raar en sms’te hem. Ik ben een persoon die snel strest dus begon gelijk al een beetje in paniek te raken aangezien hij daarvoor ook al rare berichtjes had gestuurd. Ik vroeg of ik hem kon bellen en daar reageerde hij wel op, aan de telefoon vroeg ik of hij het uit wou maken en als hij dat gevoel had hij mij niet langer aan het lijntje moest houden zijn reactie hierop was dat hij het niet van plan was, integendeel zelf hij was bang dat ik dat ging doen! Hij vroeg zich af of ik wel ‘‘echt’’ verliefd op hem was! wat ik heel raar vond aangezien sinds ik met hem heb ik elke dag bij hem ben. Ik probeerde hem al wijs te maken dat hij echt veel voor mij betekent maar volgens mij komt de boodschap niet helemaal goed over, weten jullie misschien hoe ik goed duidelijk kan maken dat ik super veel van hem hou? hij denkt namelijk dat ik beter kan krijgen dan hem maar ik hoef niemand anders dan hem…

Door het gewoon te zeggen? Pff hij moet je toch gewoon geloven? :’)

Al geprobeerd maar hij heeft een beetje een te laag zelfbeeld volgens mij, hij denkt steeds dat hij niet ‘‘goed genoeg’’ is en dat ik daarom niet van hem hou.

Ga een diepzinnig gesprek met hem aan waarin je uitlegt dat hij daadwerkelijk veel voor je betekent.
of stuur hem een lieve brief ofzo, als verrassing.

Ik zou gewoon veel lieve dingetjes zeggen, zoals ik ben echt verliefd op je, of je maakt me elke dag gelukkiger. Beetje dat soort dingen. Dan gaat hij het vanzelf wel meer geloven :]

Wow jij bent best wel… intens…

Plan iets in de toekomst met hem, een feest ofzo wat pas over een paar maande is
dan laat je zien dat je ervanuit gaat dat je nog lang bij hem wil zijn

“Jij betekent heel veel voor me.” (:

Stuur gewoon is een super lief smsje ofso met hele lieve dingen erin…
doe ik ook weleens savonds laat ofso als hij al slaapt maar hij reageert daar gewoon niet meer op :bored:

Heb ik ook gehad, stuur eens heel lang geen lief smsje ofzo. Dan komt hij vanzelf lief naar je toe kruipen

schrijf een super lieve brief met hoeveel je van hem houdt! En dat je hem echt niet kwijt wil!

Toch lijkt het handiger als je het in zijn gezicht zegt.
En niet via sms.
Want hij moet zien hoe spontaan je erover bent.
Via sms komt niet altijd alles over zoals in het echt.

maak een bundeltje van papiertjes , met op elk papiertje een compliment , waarom je zo van hem houd of een foto 's van jullie twee ?

succes :bowing_man: