Hoe houd je contact?

Ik was vorige week zaterdag op een feestje van een vriend waar ik een hele leuke jongen heb leren kennen. We hebben echt veel gepraat en gezoend en de volgende dag had hij mij ook op Facebook toegevoegd.
Het probleem is, is dat ik anderhalf uur met de trein van hem vandaag woon en dus niet ‘even’ kan vragen of ik langs kan komen of iets dergelijks. Ik heb vaker vriendjes gehad die ver weg wonen dus dat maakt me niet uit, die eerste stap van contact leggen en het ijs breken is gewoon erg moeilijk.

Hij staat namelijk altijd offline op Facebook, dus ik kan niet zien of hij er is. En ik wil niet wanhopig overkomen dus hem ook niet random berichtjes sturen haha.

Weet iemand tips?

Wacht je wilt dus met hem in contact blijven, maar je wilt niet ‘wanhopig’ overkomen? Sorry, maar je moet toch echt wel zelf actie ondernemen wil je dat het iets wordt. Daarnaast zou hij het ECHT niet erg vinden als een leuk meisje zoals jij met hem in contact wilt blijven. Doen dus!

Thanks! (:

Ik heb hem al iets gestuurd vanmiddag en het was heel leuk. Maar toen viel mijn computer uit en toen ik 'm weer aan had had hij gestuurd dat hij moest werken en er dus vandoor ging. Maar ik kan nu dus niet zien of hij er wel of niet is haha.

Maar dan stuur je hem toch gewoon nog een bericht?

Als je met hem wil praten ben je heus niet wanhopig. Wat is er mis met hoi zeggen?

Als hij ook gezellig terug praat kun je misschien ook z’n nummer vragen: “zo op fb is ook niet zo handig hé, wat is je nummer, misschien praat dat makkelijker” of iets wat daarop lijkt;p!

Ik ben denk ik gewoon een beetje onzeker. Dat heb ik altijd als iemand mij echt heel leuk lijkt.
En ik wil jongens gewoon niet afschrikken haha.

@Friday12: Ik eh- ben een beetje een hippie haha, ik heb geen telefoon. :’)

Ik heb dus echt precies hetzelfde :frowning_face: en ik ben ook niet echt een actief socialnetworker dus voor mij is het ook heel moeilijk om via fb ofzo contact met iemand te maken/houden. :s En Whatsapp werkt wel makkelijker maar nu doet mijn telefoon het helaas neit meer dus heb ik m neit meer op whatsapp :frowning_face: :frowning_face:

Ik ben juist weer een persoon die de jongen de eerste stap laat zetten. Mijn vriend woont meer dan 140km van mij vandaan dit is meer dan twee uur in de trein zitten. De eerste keer dat we afspraken hebben we dat dan ook halverwege gedaan. Daarna heb ik hem weer aan zet gelaten! We zijn nu alweer meer dan een jaar samen.

Vind een jongen je leuk zoekt hij ook wel contact met je. Maar in jou geval gewoon via Facebook praten zie ik niet als wanhopig maar laat hem de volgende zet doen.

Succes

Misschien is het optie om hem een persoonlijk bericht op fb te sturen.
Met je nummer dat je graag contact wilt hebben/houden.
Hij kan dan reageren of hij ook wel contact wilt met jou.
App of ping samen en zie waar het schip strandt.