Hoe houd ik mijn haar stijl op de fiets?

Hoi, ik stijl niet heel vaak mijn haar maar als ik het stijl en ik ga fietsen naar school, is het op school alweer ontploft. Hoe kan ik dit voorkomen? Dat mijn haar stijl blijft als ik fiets. Een staart in doen en die in mn jas houden werkt ook niet dan pluist het nog. Help! :bowing_man:

Niet in je jas houden…dan krijg je het warm en wordt het beetje vochtig waardoor je haar dus gaat pluizen. Bij mij blijft het, mits het niet regent wel stijl als ik een lage losse staart in doe en regelmatig de plukken uit de war haal.

Okee dan probeer ik dat, bedankt!

misschien een losse vlecht? dat helpt bij mij altijd.

haarlak er in en op de fiets vast doen zodat de wind niet te veel tussen je haar komt. Als je het in je jas doet wordt het inderdaad vochtig.

Oh gek, bij mij helpt mn haren achter in mn jas stoppen + een mutsje op juist wel

Oh, ik doe het altijd in een lage staart en dan in mn jas. Werkt gewoon haha. Maar ik hoef maar 10 minuutjes te fietsen.

Echt verschrikkelijk, als je dan op school bent en je haar zit voor geen meter.

jaa het is gelukt, mn haar bleef stijl terwijl het super mistig was :slightly_smiling_face: bedankt!

Met magieeee

je haar vast doen en een sjaal om je hoofd wikkelen of gewoon een mutsje op

Mijn haar blijft niet eens meer stijl als ik naar de trein loop, wat maar 6 minuutjes duurt :frowning_face:

Dit ja, en een muts zodat het bij je haargrens niet gaat pluizen enzo. En misschien een sjaal omdoen waar je hem half inwikkeld?

Dat heb ik ook altijd, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik om 06:45 al fiets en het dan heel vochtig en koud buiten is. :cold_sweat: