Hoe hou je een gesprek op gang met een jongen.

[i]Ik vindt al heel lang een jongen ‘B’ leuk. Nu heb ik hem eindelijk op Facebook.
Alleen ik heb geen idee hoe ik een gesprek op gang moet houden. Meestal stopt hij met praten of ik. En zo komt er eigenlijk nooi wat van.
En dat is ontzettend irritant.
Heeft iemand misschien ideeën/tips waar ik een gesprek over kan beginnen ofzo?

xX[/i]

ik weet niet of je hem goed kent?
maar als je hem niet zo goed kent,
kun je gewoon naar zijn interesse vragen enzo
en als jij jou ook leuk vind, dan zal ie ook wel
dingen aan jou gaat vragen…

Think like a guy. (:

Vraag gewoon veel aan hem. Over hobby’s, school, werk, vrienden, etc.

Thank you :grinning:, Nou ja ik weet vooral dat hij super geïntresseerd is in auto’s tekenen.
En hij kan het ook nog super goed :O, so I have a idea :stuck_out_tongue:

Vraag wat die allemaal gaat doen dit weekend, en als die bijv. zegt werken kan je doorvragen over waar die werkt. Als die zegt dat die uitgaat kan je doorvragen over waar enzo… dat komt wel goed!

Ik vind, is niet met een T. Maar oke:
Hoe hou je een gesprek gaande met een meisje die je niet kent? Nja, gewoon over standaard dingen praten. Dus ook met een jongen :3

Haha, maar als ik van alles ga vragen enzo voel ik me altijd zo stalkerig overkomen :stuck_out_tongue:, al heb ik dat héél snel.
Die t is een automatisme xp. En thanks voor de verbetering. Ik kan zelf slecht tegen typ fouten…

next step:
afspreken?
of euh, zeggen waar je uitgaat en vragen of hij ook komt ofzo?

Afspreken is wel een idee, maar uitgaan werkt niet echt :stuck_out_tongue: Doordeweeks is er geen tijd… En weekends zit hij ergens op Terschelling, hij zit doordeweeks namelijk bij een kostgezin. Zodat hij naar school kan :stuck_out_tongue:

Aaarg, 1 ding ik leg nooit meer weddenschappen af! Ik heb verloren samen met iemand anders en we hebben alle 2 een crush. En nu gaat zij dus een bericht naar die jongens sturen dat we ze leuk vinden :flushed:
En nu heb ik hem maar vast gewaarschuwd want anders vind ik het flauw.
En ik vooel me nu zo ongeloofelijk Stom…

Nu reageer ik ook in jouw topic, haha de titel sprak me aan :stuck_out_tongue:
Maar misschien alleen maar beter dat ze dat berichtje gaat sturen?
Dan weet je in iedergeval hoe hij erover denkt! Hoe reageerde hij toen je hem ervoor ‘waarschuwde’?
xloves.

Best wel van… ‘we zien wel, en kun je het niet beter gewoon zeggen.’
Dus nu heb ik het maar gezegd… en geen reactie terug gekregen.

Heb je het nu over een gesprek via internet?

Ja, dat is voortaan synoniem als een reallifegesprek.

Nou zeg -naam- ik verveel me, houd jij me eens even bezig.

zeg gewoon iets van, en ga je nog op vakantie deze zomer, en zo ja, waarheen dan?
en gewoon je moet je helemaal intereseren in zijn dingen. als hij laat maar zeggen op voetbal zit, moet je zeggen. ja opzich is het wel een leuke sport idd, ik kijk het ook wel 'es. en wie vind jij nou het beste team dan?

lul gewoon maar wat mee joh :’) dan denkt hij ook dat je interesse in hem heb!

Lolz heb ik ook last van en ik heb al een jaar met me vriend. We hebben een vrij lange afstand relatie (zien elkaar alleen in het weekend), praten veel op MSN en dan is het soms lastig om op zo’n praat moment uren aan de praat te kunnen blijven. We gingen laatst naar een restaurant en toen vond ik dat best lastig want we hadden eig al alles gezegd xD

over jullie intresses/hobby’s/sporten/uitgaan
of over 't afgelopen weekend/dit weekend.
vakantie? whatever :grinning:?
zo kom je erachter of jullie bijelkaar passen :slightly_smiling_face:.

overwat jullie allemaal hebben gedaan die dag enzo
en dan gaat het meestal van zelff.