hoe hou je de msn/ping gesprekken leuk (vriendje)

hou houd ik mijn msn/ping gesprekken met mijn vriendje leuk.
over wat voor dingen kan ik praten?
x

Ik denk dat het gewoon spontaan gaat?:slightly_smiling_face:

als je nu al niet meer weet waar je over moet praten :pensive:

Nou, je kan het over vanalles hebben! Als jullie met elkaar op school zitten, gaat het wel makkelijker. Zo niet, dan kan je altijd beginnen over je dag etc.
gooodluck

als je gewoon af en toe vraagt hoe zijn dag was, en hij vertelt dat kun je daarover doorvragen ?
bij mij gaat het eigenlijk gewoon van zelf, en ik heb nog niet eens iets met hem !
ik denk dat wanneer je jezelf druk gaat maken waar je over moet praten, de gesprekken juist minder worden omdat hij vanzelf gaat merken dat het van jou kant niet meer spontaan komt x

Je weet niet eens hoe je een ping gesprek met je vriend leuk weet te houden? Dat klinkt goed…

zo’n topic bestaat al

Nou mijn msngesprekken met mijn vriendje zijn vanaf dag 1 al niet boeiend en we hebben het al 17 maanden geweldig samen dus dat zegt niet zo veel hoor x]
In het echt hebben we altijd wel wat over te praten

Dat gaat vanzelf,
bij mij hoeft een van ons maar wat te zeggen -maakt niet uit wat- en er komt altijd wel een leuk gesprek uit.
9/10 gaat het nergens over maar dat is juist wat er zo leuk aan is <3

mijn gesprekken met mijn vriendje zijn alleen leuk als we samen iemand finaal afkraken of samen iets heel grappig vinden…

Door niet ieder moment van de dag te smssen want dan heb je niks meer te vertellen -.- en in plaats daarvan gewoon dingen samen te doen.

praat over zadels :3
dat doet me crush ook altijd haha
:stuck_out_tongue: