Hoe hou ik mijn outfit rustig zonder zwart.

Heey meiden,

Ik ben nogal doorgeslagen in kleurtjes :stuck_out_tongue: Met name velle kleurtjes. Echter vind ik de laatste tijd dat als ik teveel kleur bij elkaar kom het kledingstuk niet tot zijn recht komt. Het is denk ik iets tooo much. Nu wil ik graag mijn kledingkast wat rustiger krijgen. In de zomer had ik veel wit bij mijn gekleurde broeken aan. Nu heb ik echt alle kleure blousjes gekocht, knal knal blauw, vel oranje, neon roze. Wat voor broek moet ik hierbij aan doen? Ik heb tot nu toe een spijkerbroek erbij maar ik vind dat een beetje boerig staan, om het zo maar te zeggen. Het enige wat ik kan bedenken is zwart. Maar op een of andere manier trek ik zwart nooit aan. Ik vind het echt vreselijk. Hebben jullie misschien tips om toch een rustig effect te krijgen zonder zwart. En wit, kan dat wel?? Ik vind dat zelf niet zo super voor de aankomende winter.

Misschien gebroken/pastelkleurtjes? Mintgroen bij een blauw blousje ofzo?

nude kleuren?

Bordeaux gaat heel goed bij groen en donkerblauw, donkergroen gaat heel goed bij rood, donkerblauw en geel, bruin gaat goed bij rood, groen, geel en blauw etc. Combineer felle kleurtjes dus met diepe herfstkleuren.

xx
Eve

grijs?

Grijs of lichte kleurtjes inderdaad :slightly_smiling_face:

Wit?, een skinny of zo’n hoge broek met 5 knopen.
zelf heb ik zo’n hoge en houd met fel blauwe blousje dan wat rustiger.

grijs/nude tinten? pastel kleuren? ipv een zwarte broek met panty’s en rokjes werken? minder lagen en minder felle kleuren met elkaar combineren? dus het vooral basic houden.
Niet teveel sieraden of froezels of knoopjes/glittertjes/printjes whatever.

Als je spijkerbroeken boerig vind staan kan je eens een tregging proberen? dat is een broek legging en heb je in allerlei kleuren, ook spijkerkleur maar hij sluit heel erg mooi aan dus oogt het niet boerig.

Je kan ook combineren met bordeaux, donkerblauw en bruin. Deze kleuren zijn wel donker(der) maar niet zwart en kan je met veel kleuren combineren en zo breekt je outfit wat en wordt het niet ‘te blij’.

Het ligt er denk ik voornamelijk aan hoe jij jouw kleuren combineert. Als je geel met fel blauw combineert of wie weet nog met meer kleuren dan wordt het gauw een bonte kermis en dan doet een donkere broek ipv fel niet veel af denk ik?

Misschien kan je eens op lookbook kijken om ideeen op te doen?

Pastelkleuren zijn heel rustig. En kunnen ook goed gecombineerd worden samen.