hoe hou ik mijn krullen mooi??

hej ik stijl heel veel maar ik denk dat ik ga stoppen het is egt slecht voor men haar. ik heb het laatst egt korter moeten knippen omdat et gwn afbreekt :frowning_face:
ik heb heel veel krullen maar ik wil dat ze mooi blijven hoe moet dat :face_with_raised_eyebrow:

Ik heb een poosje geleden een spulletje ontdekt wat goedkoop is maar goed werkt: crèmevoeding van Kruitvat eigen merk. Dit doe je in op handdoek droog haar en spoel je niet uit. Ik heb die van droog en beschadigt haar (de gele) en hij werkt echt goed. Nu styl ik alweer een poosje, maar wanneer ik dit niet deed wegens tijd gebrek gebruikte ik dit. Werkt super!

http://s3.amazonaws.com/voordeelmuis/678/678858.gif

Met een goeie shampoo voor krullen wassen. (geen andrelon troep).
Verder is de loreal krullen spray erg goed.
Heb zelf ook krullen, het is niet zo heel moeilijk. Wel föhn ik het als ik wil dat het echt perfect zit. Je moet even kijken waar je haar het best op reageert.

En: zoekfunctie gebruiken.

He meid! Hier is je medekrullengenoot!
Ik heb ongelooflijk veel krullen die veel verzorging nodig hebben.
Maar geloof me het volume van mijn krullen is het waard.
Eerst doe je een shampoo erin (ik raad je er een aan voor moeilijk glad te krijgen haar en voor glans van garnier.). Dan doe je er een goede conditioner ( ik raad je die van het kruidvat aan, geweldige conditioner voor krullen ook al is het maar van kruidvat!) en dan Uiteindelijk doe je er heel belangrijk altijd een haarmasker op.
Probeer ook om je haar om De 2 Ă  3 dagen te wassen want dat houd het volume van je krullen erg goed en je krijgt er vanzelf mooie krullen van! :slightly_smiling_face:

Er zijn hier al vaker topic’s over gemaakt, misschien even Google gebruiken.

O, en stijlen zou ik inderdaad niet zoveel doen want je hara verbrand ervan en valt uit Ă©n breekt sneller af.
Ook kan jij best een verstevigingsshampoo kopen voor je haar.

Misschien tijd voor een algemeen topic?

Dit topic is twee dagen eerder gemaakt en staat op de eerste pagina van dit subforum. Voortaan eerst girlscene + *trefwoord(en)* via Google zoeken levert vaak ook al wat op, zodat je geen nieuw topic hoeft te openen! :slightly_smiling_face: Hier gaat dus een slotje op.