Hoe hoog zijn jullie pumps? x3

Haiii,
ik ben 15 en mag van m’n ma ng geen pumps dragen met hakken hoger dan 5 cm:s
Hate it!! Hoe oud ben je en hoe hoog zijn je pumps ?
x3’’

Lijkt me logisch aangezien je nog in de groei bent en sommige hoge hakken echt slecht voor je rug zijn. Gewoon nog een jaar of drie wachten, zo belangrijk is het toch niet?

k heb ze nog nooit opgemeten maar wel langer dan 5 cm… en ik ben 14 trouwens.

Ik ben 14 en mijn hoogste hakken zijn 9/10 cm dacht ik.

Merci :slightly_smiling_face:
kzal het een keer zeggen tegen mijn moeder :wink:
x3

mijn ma wil ik ook niet dat ik hele hoge hakken draag, en ij bijna alle pumps zegt ze dat de hak te hoog is. maar koop gewooon zelf hakken

varieert nogal… ik heb slippertjes met een hakje van 4 cm. en m’n hoogste pumps zijn 10.5, maar je merkt totaal niet dat ze zo hoog zijn want ze zitten echt heel lekker!

heb pumps van ongever acht centimeter.
maar te hoge hakken zijn slecht voor je hoor, ik kreeg telkens kramp in me voet, blijkt het van die hakken te komen, loop nu bij de pedeoloog en moet zooltjes in me schoenen doen omdat me voeten nu scheef staan, dus moet het nu zonder doen ja ja.

Ik ben byna 16 en die van mij zijn 9 cm, k heb allemaal schoenen met hakken en 1 paar sneakers ben maar klein;)

Ik ben 17, hoogste hakken zijn 9 cm en meestal loop ik op hakken van 5/6 cm.

16 jaar, heb 3 paar pumps van 4, 4 en 6cm en ik heb laarsjes met 3cm
Meestal loop ik op sneakers en dat wissel ik soms af met hakken.

Mischien kun je met je moeder bijv een afspraak maken dat je eerst bijv 1x in de week/2 week op (kleine) hakken loopt en voor de rest op sneakers of hakloze schoentjes en dit steeds een beetje omhoog schroeft naar 2/3x in de week op hakken

Heb al geprobeerd overeen te komen mr ze wijgert ng altijd terwijl zij alle dagen op hakken van 10 cm rond loopt:s:p

jat dan gewoon haar schoenen :pensive:

Ik ben 13 en mijn pumps zijn 7 centimeter
heel lang ja

Hakken zijn slecht voor je als je in de groei bent, je kan ze wel af en toe dragen (met uitgaan een paar uur)… Maar niet élke dag… Later zul jij de show stelen met je hakken terwijl andere met pijn thuis zitten!

5 cm, heb ook maar 1 paar pumps
en ik heb ze nooit aan, ik kan niet op hakken lopen xD

Ik ben 17 en heb pumps van 8cm en 10cm, maar ik loop er niet dagelijks op hoor!

12 jaar en 6 cm, en ik heb ook nog van die sleehakken en die zijn 11. Dus dan zal jij het ook wel mogen…

Hakken zijn slecht voor je als je in de groei bent, dan kunnen je voetten scheef groeien,

ik loop ook pas vanaf mn 16e op hakken, omdat ik toen pas uitgegroeit was
nu ben ik 20 en loop ik op 7cm :slightly_smiling_face:

Ik draag die dingen niet eens. En je krijgt er trouwens wel lelijke voeten van vind ik.