Hoe hoog/laag is jou libido?

Oftwel heb je weinig/vaak zin in seks.

Doe de test en laat een reactie met de uitkomst achter :grinning:
(puur uit nieuwsgierigheid)

http://www.libidometer.nl/

p.s leeftijd kan niet lager dan 18. dus gewoon 18 invullen als je dat nog niet bent.

mijn libido is 61
Een normale sekslust. Sommige dingen zijn slechter dan seks, sommige dingen beter, maar er is niets dat even goed is als seks. Kelly heeft natuurlijk gelijk: Liefde gaat heel diep. Sex maar een paar centimeter.

ik zorg ervoor dat dit naar ‘seks enzo’ verplaatst word :blush:
ik heb het in de verkeerde categorie staan.

Het libido van is 32
Het leven van heeft weinig weg van een dampende seksfilm. Het zal ruimschoots door de filmkeuring komen.
Zelden zagen we iemand die minder geinteresseerd is in seks. De aandoening waar aan lijdt heet Anafrodisie; een sterk verminderde sekslust. Laten we nu we dit weten allemaal proberen op te winden!

Het libido van is 24

Het leven van heeft weinig weg van een dampende seksfilm. Het zal ruimschoots door de filmkeuring komen.
Zelden zagen we iemand die minder geinteresseerd is in seks. De aandoening waar aan lijdt heet Anafrodisie; een sterk verminderde sekslust. Laten we nu we dit weten allemaal proberen op te winden!

Eh waarom zou je je naam daarvoor moeten invullen:|

Het libido van is 35

Een normale sekslust. Sommige dingen zijn slechter dan seks, sommige dingen beter, maar er is niets dat even goed is als seks. Maury heeft natuurlijk gelijk: Liefde gaat heel diep. Sex maar een paar centimeter.
:"D

Verplaatst.

Mijn libido is 55

50%
Which makes no sense :’)

Ik geloof niet dat je dit uit kan rekenen. Bovendien is mijn libido een golfbeweging, geen constante. Soms heb ik genoeg aan één keer in de week, soms heb ik het drie keer per dag.

naja ik vind het een rare test.

Het libido is 51
Een normale sekslust. Sommige dingen zijn slechter dan seks, sommige dingen beter, maar er is niets dat even goed is als seks. Nicole heeft natuurlijk gelijk: Liefde gaat heel diep. Sex maar een paar centimeter.

Wat een onzin test xD Ik heb 33

-

klopt beetje vage test maar ik hou wel van die onzin-testjes haha.

haha 30.

Het libido van Welmoed is 25

Zelden zagen we iemand die minder geinteresseerd is in seks. De aandoening waar Welmoed aan lijdt heet Anafrodisie; een sterk verminderde sekslust. Laten we nu we dit weten allemaal proberen Welmoed op te winden!

Klopt xD

31

Wat een domme test…

67 :grinning:

Je moet daar echt nooit je echte naam bij invullen, als je dan je naam op Google zoekt krijg je dat resultaat. :’)