Hoe hij reageert!

Ik zit met een probleempje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb nu sinds de kerst iets met een jongen.
Eerst deed hij heel lief en geïnteresseerd enzo maar nu doet hij alsof het hem niet zo heel veel meer boeit, en daar irriteer ik me heel erg aan.
Ik heb er al een keer iets van gezegd maar hij reageert daar heel droog op.
Hebben jullie tips?
Wat moet ik hiermee? Mee kappen of het nog een keer heel duidelijk uitleggen?

Ik zou nog een keer heel duidelijk tegen hem praten en als hij dan nog steeds zo droog doet er gewoon mee kappen.

Hij vindt je niet meer leuk denk ik.

rechtsstreeks vragen wat er aan de hand is, dan komt het hoge woord er wel uit.

Als hij zo doet omdat hij je ‘al heeft’, zoals Shewantstofly zei, dan kan je altijd nog proberen om je heel onafhankelijk op te stellen. Minder snel terug smsen, of gewoon helemaal niet. De laat-hem-zich-maar-lekker-afvragen-waar-ik-ben mentaliteit, zegmaar. Het werkt in sommige relaties. Mannen zijn namelijk net holbewoners soms, ze houden van jagen. -__-

Maargoed, zelf ben ik niet zo van het negeren, haha. En het lijkt me ook dat hij je nog wel boeiend moet vinden. Dat klinkt heel hard, maar als het al ‘te laat’ is…

Misschien word zijn gevoel minder of inderdaad denkt hij dat hij geen moeite meer hoeft te doen omdat hij toch al wat met je heeft. Dat had mijn vriend ook een beetje, ik heb het hem recht in zijn gezicht gezegd dat hij meer voor me moest doen omdat ik anders wel bij een andere jongen aandacht ga zoeken. Sindsdien doet hij superveel moeite voor me.

Dit dus.

Dit! Zou ik tenminste doen. :blush:

Dit klinkt zóo herkenbaar! Maar ja het is ondertussen ook mijn ex, dus aan mijn advies zal je ook niet veel hebben.

/

Oke, dankjewel:D
Ik heb hier heel veel aan gehad en het werkt ook een beetje. :grinning: