Hoe heten zulke Adidas sneakers?

Hey!

Meiden ik heb hier even een first world problem :’)
Ik zag vorige week in de stad een meisje lopen met superleuke Adidas sneakers. Ik houd helemaal niet van sneakers maar deze vond ik wel mooi bij mijn kleding passen. Punt is alleen, dat ik niet weet hoe ze heten en ik kan er op internet ook geen foto van vinden!

Ik heb al op de Adidas site gekeken en op google gezocht maar niets gevonden wat er ook maar op leek. Ze zagen er zo uit:

• Basic en effen qua kleur
  • Waren ooit wit of lichtgrijs maar die van dit meisje waren een beetje versleten
  • Lijkt qua model niet op de nieuwe Adidas modellen zoals de Sleek
  • Niet glimmend, zag eruit als stof of suède
  • Breed model
  • Laag model
  • Op de tong van de schoen stond adidas in kleine letters, zonder dat logo er verder bij. Het woord stond er best groot, in zwarte of donkergrijze letters.

Kan iemand mij alsjeblieft helpen? Ik vond ze zoooo leuk en ik wil ze graag hebben want ik heb schoenen nodig! :flushed:

Ik heb t idee dat je mijn sneakers omschrijft dus ik reageer maar even hihi.
Bedoel je de adidas superstar misschien?

https://wikispaces.psu.edu/download/attachments/75451264/g7108_adidas-superstar.jpg?version=1&modificationDate=1302662869000

Hey, super bedankt voor je antwoord!

Maar ze zijn het niet :frowning_face: Bij de sneakers die ik gezien heb staat er op de tong groot ADIDAS zonder logo en er zitten geen strepen op en ze zijn wat breder!

UP!! Weet iemand het?

Aan de eerste paar beschrijvingen dacht ik aan deze… Maar ik denk niet dat je ze bedoeld

Nee niet zo eentje… ze zijn echt vrij breed voor Adidas sneakers (die ik bedoel)… Toch bedankt!!

Succes! ik weet niet misschien moet je gewoon bij de adidas winkel kijekn

Heb ik gedaan AgentP, maar ik heb niets gevonden wat er ook maar op leek! Echt frustrerend! Ik hoopte eigenlijk dat iemand van hier ze zelf had en ze herkende. Misschien zijn ze wel heel erg vintage, who knows…

Bedankt!