Hoe heten deze topjes... ?

Ik heb een hele tijd geleden in Spanje 2 topjes gekocht, hempjes met spagetti bandjes en dan aan de binnenkant bij het borsten/ bh gedeelte nog een extra laag, en ik heb geen idee waar ik deze topjes kan bestellen in nederland, en hoe ze heten…

Kan iemand mij helpen?

Bij de H&M heb je die, ofja, had. Ik heb die een paar jaar geleden daar gehaald. Weet niet of ze ze nu nog hebben…

Ik had zoiets van H&M maar dan strapless, maar volgens mij hebben die dingen geen speciale naam ;p

Ik had zulke topjes vroeger altijd van de zeeman

haltertopjes?

Ik heb er vorig jaar 2 gekocht bij de zara in parijs… maar denk niet dat ze die daar nu nog hebben en ik denk trouwens ook niet dat die een speciale naam hebben?

Ik wou zeggen dat ze daar waarschijnlijk geen speciale naam voor hebben, maar ik zag ‘speciale naam’ voorbij flitsen toen ik op plaats een reactie klikte. Dus het is al gezegd.

UP

ja monster heeft t al gezegd xD

Ik geloof iets van Camisoles in het Engels… Maar in het NL geen idee.
Ik zoek echt dat model wat aan de binnenkant de borsten net iets (voor je gevoel) meer steun geeft!

Dat is gewoon een hemd/topje.

Zover ik weet hebben ze geen speciale naam, maar ze waren [misschien nog steeds] te koop bij H&M, volgens mij bij de sport-afdeling. :slightly_smiling_face:

Ik heb ze ooit bij de Tally Weijl gekocht… Maar weet niet of ze die nu nog hebben. Succes! X

Ik heb er ooit 1 vd h&m gehad, heb er nu 1tje van de björn borg, dus daar kan je ook kijken.

bustier?
iig noemen ze het bij lingerie meestal bustier (dacht ik)

ik weet niet hoe ze heten, maar ze hebben ze bij de h&m. vorige maand nog een zwarte gekocht. dus ze zijn dr nog wel denk k. :slightly_smiling_face:

ik zou het niet weten; upje.

H&M inderdaad, zara maybe ook wel? zijn sowieso niet zo heel veel topjes meer te koop. liefs

ben ik nou echt de enige die niet snapt wat ze bedoelt? xD
kan iemand misschien een foto plaatsen …

Nope, je bent niet de enige.

volgens mij bedoeld ze een topje waarbij bij je borsten een extra vulling zit .
anders snap ik het ook niet.
weet btw niet waar je die kan kopen.

Bij de victoria secret hebben ze topjes met en bra erin. bedoel je zo iets?
Ze verzenden naar nederland.