Hoe heten deze dingen? (oorlellen maken)

Hoi! ik wil graag deze soort oorbellen gaan maken, want ik vind ze echt prachtig. Maar zoals je ziet zit er voor de glitters, nog een doorzichtig ‘bolletje’. Ik weet niet precies hoe ik het moet uitleggen, omdat ik dus niet weet hoe het heet. Daarom mijn vraag: weet iemand hoe dit doorzichtige ( in het Engels) heet? Dan kan ik t op eBay zoeken.

Hahahahahha omg mijn titel faalt. Stomme iPad.

ik heb eerlijk gezegd geen idee. misschien iets met '‘glass round’'ofzo?

Oorlellen maken? Kan je die maken, dan?

Ik weet dat ik ze mooi vind, maar voor de rest weet ik helaas geen naam.

daar had ik vroeger zon set van ofzo, maar ik weet niet meer hoe dat heet.

oooow die dingen! -Zoek genius ACTIVATED-
WHEE :3 ik ben wat rond gaan google&, want ik wist dat ze bij van die scrabble ketting/armband-dingen ook zoiets hebben als stickers. Maar ik vond wat beters! GLAS :grinning: Je moet wel lijm ervoor hebben die ook doorzichtig is. Op etsy heb ik gezocht met ‘glass pendant’ En ik vond ze hier en daar. Hier een link na 1 van die dingen.

In verschillende kralen-/sieradenmaakwinkels (ik weet er één in Groningen en Amsterdam) kun je die dingen los kopen, voor 10 cent per stuk ofzo. Het voordeel ten opzichte van glas is dat er geen krassen in komen als je ergens tegen aanstoot, daardoor worden ze niet dof. Google even op Beadies, zo heet die winkel geloof ik.

Als je Beadies google krijg je allemaal gedoe over een winkel die Beadies heet :x

… Dat klopt dan toch ook? :’)

Oeps :x Sorry :’) Ik dacht dat die stenen beadies heten. Mijn fout. Lezen is mijn zwakte :’)

Giethars!