hoe heten deze armbandjes?

vroeger met mijn buurmeisjes hadden we echt honderden van de armbandjes gemaakt, heb ze ook nog verkocht voor een kwartje op Koninginnedag haha

Oh ja vriendschapsbandjes! Ik wou al zeggen “gewoon geknoopte armbandjes”, maar zo heetten ze ja :stuck_out_tongue: Was hip toen ik in groep 6 van de basisschool zat (11 jaar geleden…) of zo, maar kan nog steeds leuk zijn :slightly_smiling_face: Meestal hebben ze die bij zelfgemaaktedingenstalletjes op koninginnedag of marktjes of zo :stuck_out_tongue: Maar zelf maken is heel makkelijk, met draadjes katoen (geen wol, dat pluist en dat is niet mooi). Gewoon even youtuben/googlen.

Haha ja voor mij ook. Ook een keer op een marktje in Frankrijk, waren dat wensarmbandjes. Dan mocht je een wens doen en dan knoopte die verkoopster hem om je pols, en als het brak kwam je wens uit.
Ik wenste een varken als huisdier. Ik kreeg een varkensknuffel voor Sinterklaas :’)

ik heb daar echt geen geduld voor. Ik heb het al eens geprobeerd maar ik raak altijd door de war door die verschillende touwtjes.

Bij de H&M zijn veel van dit soort armbandjes te koop, of bij de Action. maar verder heb ik er zelf al een reeks gemaakt en dit is echt relaxed en enorm leuk om te doen :slightly_smiling_face:

Ze hebben ze nu ook bij de Six! Ik vind ze ook heel tof, had ze vroeger ook altijd maar was ze eigenlijk een beetje vergeten.

Bij de wereldwinkel hebben ze vergelijkbare armbandjes :slightly_smiling_face: (voor de mensen die ze liever kopen dan zelf maken… waaronder ik lol)